Avonova Solutions söker digital kundsupportmedarbetare till Göteborg
Avonova Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.
Som digital kundsupportmedarbetare är du en viktig del i processen att stötta våra kunder med Avonova Assist, en nyskapande lösning som bidrar till professionella arbetsgivare, mer engagerade medarbetare, minskad sjukfrånvaro och full kontroll över lagkrav. Produkten erbjuder arbetsgivare tjänster inom HR, hälsa och arbetsmiljö och grundas på ett egenutvecklat digitalt internkontroll- och HR-system. Våra leveranser utgår alltid från kundens behov eftersom alla företag har unika utmaningar, egna behov och mål och berörs olika av olika lagkrav.
Vår målsättning är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet.
Detta är en ny roll inom den svenska marknaden och dina närmaste kollegor sitter på kontoret i Göteborg och på huvudkontoret i Larvik, Norge.
Publiceringsdatum2022-11-10Dina arbetsuppgifter - Rådgivning till kunderna via telefon, e-post och Teams/Zoom men även fysiska möten
- Arbete med inkommande uppdrag inom teamet
- Utbildning av kunder i vårt SAM-system
- Anpassningar i vårt system "SAM-digital" efter kundens behov
- Överföring av tidigare kunddata till vårt SAM-system
- Möjlighet till genomföra digitala utbildningar internt och externt
- Möjlighet till att bidra till arbetsprocesser och teamets tillväxt
Erfarenhetskrav
- Tidigare erfarenhet av kundvård och kundsupport
- Erfarenhet av coachning och utbildning
- Kunskap inom systematiskt arbetsmiljöarbete
- Vana av CRM-system
Kvalifikationer - Du kan kommunicara på en professionell nivå på både svenska och engelska
- Du följer våra värderingar och är mån om att alla går åt samma håll
- Du är lösningsorienterad
- Du skaffar dig kontinuerligt ny kunskap
- Du arbetar systematiskt och målinriktat
- Du är van att arbeta med dator och telefon som arbetsredskap
- Du har god teknisk förståelse
Vi erbjuder
- Upplärning i Avonova-skolan
- Arbetstider vardagar 8.00-17.00
- Möjlighet till personlig och professionell utveckling
- En stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar
- Kollektivavtal
- Friskvård och andra personalförmåner
Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på
marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.
Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.
Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvonova Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/83".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)
Arbetsplats Hälsocenter Mölndalsvägen 95
Kontakt Marius Haugerud Karlsen
+4797726208 Jobbnummer 7158769
Observera att sista ansökningsdag har passerat.