Avonova Solutions söker Customer Success Coordinator
Avonova Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-10-07
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag
Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management.
Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. I tillägg till ordinarie lön har du även möjlighet till provision. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.
Vi söker en junior Customer Success Coordinator med fokus på att lära sig grunderna och bygga erfarenhet inom kundframgångsstrategier.
Vi söker dig som har en stark känsla för service och trivs i en roll där du får koordinera, skapa struktur och vara länken mellan kund och våra interna avdelningar. Du arbetar proaktivt för att förstå kundernas behov och säkerställer att de möts på ett professionellt och effektivt sätt genom hela kundresan. Med din starka kundfokuserade inställning strävar du alltid efter att leverera service i toppklass. Du är lyhörd, lösningsorienterad och prestigelös med en god social förmåga som gör att du lätt skapar förtroende. Du trivs i ett högt tempo och arbetar lika gärna självständigt som i samarbete med andra.
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
- Strukturerad och organiserad med god förmåga att prioritera
- Lösningsorienterad och ser möjligheter snarare än hinder
- Kommunikativ, lyhörd och har lätt för att skapa goda relationer
- Prestigelös och trivs att samarbete med andra
- Meriterande om du har erfarenhet av arbete i HubSpot eller annat CRM-system och trivs med att hålla kundmöten över teams
Som Customer Success Coordinator har du en central roll i att bygga starka kundrelationer och du bidrar aktivt till kundnöjdhet, har god kommunikationsförmåga och vill vara med och skapa kundupplevelser i världsklass - i varje kundmöte.
Du kommer att vara ansvarig för:
- Onboarda nya kunder
- Hantera in- och utgående kundkontakt och uppföljningar för att kunderna ska få en snabb start tillsammans med oss och kommer igång med tjänsterna
- Vårda och utveckla våra kundrelationer
- Driva interna och externa projekt självständigt och tillsammans med andra
- Diverse administrativa arbetsuppgifter
Låter det som du är vår nästa kollega? Välkommen att ansöka!
Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jaleh Amini,
jaleh.amini@avonova.seVi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2025/70".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)
Arbetsplats Avonova Solutions
Kontakt Jaleh Amini
jaleh.amini@avonova.se Jobbnummer 9545443