Avonova söker beteendevetare/organisationskonsult till Skövde/Ma
Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Skövde,
Tidaholm,
Götene,
Skara,
Falköping eller i
hela Sverige Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.
Vi söker Dig som är socionom med vidareutbildning eller annan beteendevetenskaplig examen/terapeutisk utbildning samt har några års yrkeserfarenhet.
Vi ser gärna att du har en inriktning inom KBT.
Som beteendevetare/organisationskonsult hos oss fungerar du som konsult åt våra kundföretag i psykosociala arbetsmiljö- och hälsofrågor. Arbetsområdet omfattar individuellt samtalsstöd, grupp- och organisationsutveckling, grupphandledning, utbildningar, stress-, kris- och konflikthantering, handledning av chefer och kundanställda, utredningar samt strategisk hälsoplanering.
Du ska ha intresse, talang och gärna erfarenhet av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv. Våra kunder finns inom olika branscher och har mycket varierande behov och önskemål. Vårt riktmärke är att i nära samarbete med kunden hitta skräddasydda lösningar där den enskildes arbetsförmåga och organisationens mål alltid är i fokus
Vi söker dig som har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha ett intresse av att arbeta kundorienterat, arbeta på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team.
Vi ser gärna att du trivs med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt parallellt med din professionella roll. God administrativ förmåga och viss IT-kunskap är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss.
Tjänstgöringsgrad: Heltid. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.
Placeringsort: Enligt överenskommelse.
Tjänstgöring förekommer på våra olika enheter inom affärsenheten/regionen vilket innebär resor i tjänsten varför körkort och tillgång till egen bil krävs.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa:
Affärsenhetschef Per Johanson, 0501-672 06, 072-7367206,
per.johanson@avonova.seRegionchef Ingela Lundin, 0702-89 57 89,
ingela.lundin@avonova.seVälkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2016-07-05.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-06-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-05
Ange följande referens när du ansöker: 2016/94
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAffärsenhetschef Per Johanson 072-7367206,
per.johanson@avonova.seRegionchef Ingela Lundin 0702-89 57 89,
ingela.lundin@avonova.seFöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 2896881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.