Avonova Hälsa söker utbildningskoordinator

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag



Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.



Avonova är i kraftig tillväxt och vi utvecklar vårt utbildningsutbud. Vi söker dig som vill vara med och utveckla vårt utbildningserbjudande. Den här rollen är en viktig del i koncernens utveckling och planering av kurser och utbildningar till våra kunder och anställda. Avonova har ett flertal kursinstruktörer som på grund av den kraftiga efterfrågan vi ser inom området nu behöver hjälp med koordinering av sina kurser.

Vi söker dig som är en serviceinriktad, lösningsorienterad, teknikkunnig doer. Du är en person som är van vid att planera/prioritera under din arbetsdag och ibland även hantera parallella uppgifter. Du har erfarenhet och intresse av projektledning, från uppstart till avslut.

Rollen rapporterar till en av våra säljchefer men jobbar också 50% för HR-avdelningen. Du kommer att vara placerad i Stockholm.

Publiceringsdatum
2023-08-16

Dina arbetsuppgifter
- Planering och koordinering av öppna utbildningar på hemsidan och i vårt interna learning-verktyg
- Administration och support i utbildnings-plattformarna Frontcore och Thinkifik (bokningar, beställningar och kursinformation och kursintyg) samt Learnster för interna utbildningar
- Hantering av kompetensdatabasen ID06
- Projektledning och redigering av interna utbildningar
- Stöd till utbildare vid bokning, fakturering, deltagaradministration och statusrapporter
- Koordinering av större eller nationella utbildningsuppdrag (ex HLR)
- Kompetensinventering utbildare
- Stöd till utbildare vid digitala utbildningar via Teams eller Quickchannel

Kompetenser

- God teknisk/IT-kunskap
- Lösningsorienterad
- God stilistisk förmåga samt vana att uttrycka sig skriftligen
- Serviceinriktad
- Noggrann
- Erfarenhet av projektledning är meriterande
- Erfarenhet av LMS (learning management systems) är också meriterande

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina Alexandersson, nina.alexandersson@avonova.se.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/43".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)

Arbetsplats
Avonova Försäljning

Kontakt
Nina Alexandersson
010-2527132

Jobbnummer
8035687

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: