Avonova Hälsa söker säljledare för innesäljare till Stockholm
Avonova Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.
Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på
www.avonova.se Rollen som säljledare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige.
Som säljledare är du ansvarig för 4 innesäljare. I befattningen ingår personalansvar, uppföljning, säljutbildning och att säkerställa kvalitén i säljsamtalen. Du har även ett eget säljansvar.
Vi söker
Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och ledare och har viljan att göra "det lilla extra" för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- ansvar för teamets och egen budget och resultat
- skapa en intern coachingkultur
- utveckling av en stark säljprocess
- onboarding/offboarding av medarbetare
- uppföljning av personal
- månatliga medarbetarsamtal
- kontroll av CRM
Vi erbjuder
- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
Tjänsten är på heltid och vår arbetstid är 8-17 inkl. 1h lunch.
Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak - och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.
Ansökan
Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Försäljning- och marknadschef Rickard Cox,
rickard.cox@avonova.seVi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2022-02-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvonova Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/6".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)
Arbetsplats Avonova Försäljning
Kontakt Rickard Cox
0725849734 Jobbnummer 6309831
Observera att sista ansökningsdag har passerat.