Avonova Hälsa söker adminsitratör till Ulricehamn (långtidsvik)

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Ulricehamn, Borås, Herrljunga, Falköping, Jönköping eller i hela Sverige

Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.

Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.

Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor.
Ditt arbete består bl a av att till stor del arbeta med bokning, främst med hjälp av vårt medicinska dokumentationsprogram Asynja.

Du kommer också att arbeta med kundsupport, ta emot inkommande samtal och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, telefonservice, statistikrapporter, ekonomiadministration, ansvara för underlag för fakturering, uppföljning/controller, arbete i Powerpoint och Excel samt mycket kundkontakter. Vi söker en noggrann, flexibel, självständig och serviceinriktad administratör som kommer att fungera som enhetens koordinator.

Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet Asynja (J4) och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är detta en merit. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare. Du har utbildning i medicinsk vårddokumentation, Officepaketet och ekonomikunskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

På enheten arbetar vi i team bestående av företagsläkare, beteendevetare, företagssköterskor, ergonomer, hälsoutvecklare samt administrativ personal. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträdesdag enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Placeringsort: Ulricehamn

Arbete på andra enheter inom affärsenheten/regionen kan förekomma varför körkort och egen bil erfordras.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa:

Affärsenhetschef Liisa Karlsson, 0513 - 542 54, 0705 - 15 08 88, liisa.karlsson@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2016-05-31.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-05-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 2016/69
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Affärsenhetschef Liisa Karlsson 0513 - 542 54, 0705 - 15 08 88, liisa.karlsson@avo

Företag
Avonova Sverige AB

Adress
Avonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
2835954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: