Avonova Hälsa söker administratörer till Linköping

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Linköping, Motala, Norrköping, Tranås, Haninge eller i hela Sverige

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag



Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

I rollen som administratör fungerar du som koordinator i vår verksamhet. Du ger service till våra kunder och medarbetare, exempelvis genom att hjälpa vår operativa personal att planera och boka in uppdrag. Du har lätt för att skapa starka band såväl internt som med våra kunder. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas framåt och tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden.

Publiceringsdatum
2024-10-11

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera bland annat:

- Besvara och hantera inkommande och utgående telefonsamtal och e-post
- Ta emot beställningar, boka in kunduppdrag och besök
- Hantera om- och avbokningar
- Bjuda in och administrera kunder i Avonovas webbportal



Kvalifikationer
Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av arbete med inkommande och utgående telefonsamtal samt via e-post
- Har erfarenhet av arbete med kundbemötande
- Har god IT-kompetens
- Har goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att lära dig nya system

Som person är du serviceinriktad och tar självständigt ansvar över ditt eget arbete och frågar om hjälp vid behov. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet.



Tjänsten är på heltid och utgår från vårt hälsocenter i Linköping. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning. Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Vill du veta mer kontakta gärna HR-generalist Milen Biniam på mejladress milen.biniam@avonova.se.

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/65".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)

Arbetsplats
Hälsocenter Linköping

Kontakt
Milen Biniam
milen.biniam@avonova.se

Jobbnummer
8950955

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: