Avonova Hälsa söker administrativ undersköterska till Växjö

Avonova Sverige AB / Undersköterskejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Växjö, Emmaboda, Älmhult, Värnamo, Vetlanda eller i hela Sverige

Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport.
Välkommen till Avonova!



Du kommer att vara vår administrativa undersköterska på mottagningen där man kommer att jobba som en sammanhållande administrativ kraft.

Arbetsuppgifterna kommer bl. a att bestå av kundsupport, ansvara för telefoni och besökskontakter, tidsbokning och vara vår interna support på våra administrativa system som CGM J4 och Microsoft Officeprogram, jobba i telefonisystemet TeleQ, produktionsplanering och viss lokal drift samt stödja medarbetarna på mottagningen.

Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team. Vara prestigelös och lösningsfokuserad, trygg och självständig. Noggrann med hög servicekänsla.

Vi söker Dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda som andra besökare. Du har förmåga att kunna prioritera och arbeta strukturerat samtidigt som du har många bollar i luften. Du har erfarenhet från kundorienterat arbete och ett stort intresse av att arbeta med och utveckla administrativa rutiner och flöden. Erfarenhet från företagshälsovård är meriterande.

Vi erbjuder Dig ett heltidsjobb i en bransch som utvecklas för fullt. Du får möjlighet att arbeta i ett företag som växer och är på stark frammarsch. Ett omväxlande och stimulerande arbete och många glada skratt bland härliga kollegor. Vi erbjuder även kontinuerlig vidareutveckling inom Ditt område. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

På enheten arbetar vi i team bestående av företagsläkare, psykologer, företagssköterskor, ergonomer, arbetsmiljöingenjör samt administratör. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

Tjänstgöringsgrad 100 % eller enligt överenskommelse.

Vill Du veta mer kontakta: Anna Jönsson Affärsenhetschef 073 - 334 03 71, anna.jonsson@avonova.se

Maria Ericsson Regionchef 073 387 39 24, maria.ericsson@avonova.se

Välkommen med Din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att Du sänder Din ansökan snarast, dock senast 2016-12-31.



Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Varaktighet, arbetstid
100 % eller enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-12-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 2016/153
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Affärsenhetschef Anna Jönsson 073-334 03 71, anna.jonsson@avonova.se
Regionchef Maria Ericsson 073-387 39 24, maria.ericsson@avonova.se

Företag
Avonova Sverige AB

Adress
Avonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
3194861

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: