Avgiftshandläggare/Treservaadministratör

Sundbybergs Stad / Administratörsjobb / Sundbyberg
2017-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avgiftshandläggare/Treservaadministratör" (publicerad 2017-04-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sundbybergs Stad i Sundbyberg, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Du vill utveckla. Och bevara. Precis som vi.

Här på enheten Administrativt stöd och förebyggande arbete inom Stöd och Utveckling tar vi vara på kreativiteten och engagemanget hos våra medarbetare. Vi strävar efter att vara en modern och effektiv organisation som ständigt utvecklas. Vi söker vi nu en Avgiftshandläggare/Treservaadministratör som ska vikariera för en föräldraledig medarbetare.

Som Avgiftshandläggare och Treservaadministratör kommer du att arbeta halvtid som avgiftshandläggare och halvtid som Treservaadministratör. Du kommer samarbeta med utredare, handläggare och chefer. Du arbetar nära tillsammans med systemadministratören, administrativa assistenter och ekonomiassistenter i team vilket innebär att teamet stöttar varandra och tar gemensamt ansvar för de gemensamma arbetsuppgifterna i gruppen.

Dina arbetsuppgifter består dels av att beräkna avgifter och ersättning samt fatta beslut om dessa och dels av att stötta i verksamhetssystemet Treserva genom personlig support, utbildning individuellt och i grupp samt administrativt underhåll av systemet. Du kommer även att arbeta med posthantering, arkivering, utskick samt övriga för tjänsten förekommande administrativa arbetsuppgifter.

Vi vill att du har akademisk eller gymnasial utbildning som är relevant för uppdraget. Du har erfarenhet av administrativt arbete och har arbetat i systemet Treservas IFO. Du har även goda kunskaper om individ- och familjeomsorgen. Rollen kräver att du är pedagogisk och kan utbilda både individuellt och i grupp. Du behöver vara stresstålig, ha mycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika IT-system.

Vi vill att du har god samarbetsförmåga och kan även arbeta självständigt. Du är struktuerad, serviceinriktad och har ett gott bemötande. Du har goda kunskaper i det svenska språket och kan uttrycka dig tydligt så väl muntligt som skriftligt. Du har förmåga att lätt få en överblick av det du gör, är flexibel och ser möjligheter i förändringar.

Sundbybergs stad erbjuder friskvårdsbidrag, personalstöd och möjlighet att växla semesterlönetillägg mot extra lediga dagar.

Befattningen är vikariat på heltid fr o m den 1 juni 2017 - 31 augusti 2017. Ansök senast den 23 april 2017. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-04-03

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michaela Håkansson, enhetschef stöd och utveckling michaela.hakansson@sundbyberg.se 08-706 67 96

Företag
Sundbybergs stad

Adress
Sundbybergs stad
172 92 Sundbyberg
17292 Sundbyberg

Kontorsadress
Östra Madenvägen 4

Jobbnummer
3413565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sundbybergs Stad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sundbybergs Stad: