Avgiftshandläggare extra resurs
 Östersunds Kommun / Ekonomiassistentjobb / Östersund
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla ekonomiassistentjobb i Östersund, 
Krokom, 
Åre, 
Ragunda, 
Ånge eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Östersunds Kommun i Östersund  Visstidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse tom 28 februari 2024.
Enheten för ekonomi och administration finns på Solidenvägen 64 och där finns det en arbetsgrupp som arbetar med avgiftshandläggning. Arbetet består av att sköta avgiftshanteringen till ca 2 500 medborgare varje månad. Vid varje nytt år tar vi in en inkomstförfrågan från våra medborgare och då behöver vi en extra resurs som kan hjälpa till med registrering av våra inkomna handlingar.
Adekvat gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms som lämplig. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta administrativt 
Du har
• ett professionellt förhållningssätt
• noggrannhet i arbetet
• en god förmåga att arbeta i team med andra medarbetare
Bifoga ditt CV och ett personligt brev i din ansökan. 
Inför rekryteringsarbetet har Östersunds kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!  
Ersättning månadslön 
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-08 
Klicka på denna länk för att göra din ansökan  Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8:2023:176".  
Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Östersunds kommun (org.nr 212000-2528), 
http://www.ostersund.se/ledigajobb   Kontakt Avgiftshandläggare
 Kristina Lindholm 
073-903 62 48  Jobbnummer 8215864 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.