Avgiftshandläggare extra resurs

Östersunds Kommun / Ekonomiassistentjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östersunds Kommun i Östersund

Visstidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse tom 28 februari 2024.

Enheten för ekonomi och administration finns på Solidenvägen 64 och där finns det en arbetsgrupp som arbetar med avgiftshandläggning. Arbetet består av att sköta avgiftshanteringen till ca 2 500 medborgare varje månad. Vid varje nytt år tar vi in en inkomstförfrågan från våra medborgare och då behöver vi en extra resurs som kan hjälpa till med registrering av våra inkomna handlingar.

Adekvat gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms som lämplig. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta administrativt

Du har
• ett professionellt förhållningssätt
• noggrannhet i arbetet
• en god förmåga att arbeta i team med andra medarbetare

Bifoga ditt CV och ett personligt brev i din ansökan.

Inför rekryteringsarbetet har Östersunds kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8:2023:176".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Östersunds kommun (org.nr 212000-2528), http://www.ostersund.se/ledigajobb

Kontakt
Avgiftshandläggare
Kristina Lindholm
073-903 62 48

Jobbnummer
8215864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östersunds Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östersunds Kommun: