Avgiftshandläggare

Båstads Kommun, Myndighetsenheten / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Båstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Båstad, Laholm, Ängelholm, Halmstad, Bräcke eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Båstads Kommun, Myndighetsenheten i Båstad

Publiceringsdatum
2014-04-29

Arbetsuppgifter
Som avgiftshandläggare ansvarar man för bearbetning av underlag till avgiftsbeslut. Registrering av avgifter, avvikelserapportering, kontroll av debitering, handläggning av överklagande, statistikinlämning, mm.
Boendesamordning.

Båstads kommuns alla medarbetare arbetar efter kärnvärdena professionalism, arbetsglädje och respekt.

Kommunala avtal gäller. Löneanspråk anges. Utdrag ur belastningsregister inlämnas vid ev anställning.

Båstads kommun eftersträvar mångfald och ser gärna sökande som bidrar till detta.

Kommunen vill även verka hälsofrämjande och erbjuder en mängd olika friskvårdsaktiviteter. Rökfri arbetstid tillämpas.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har kunskap om aktuell lagstiftning (SOL, LSS och HSL), god datorvana, erfarenhet av administrativt arbete, förmåga att planera och strukturera sitt arbete, serviceförmåga.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2014-06-01

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-11
Ange följande referens när du ansöker: 32/14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magnus Ohlsson, Myndighetschef 0431-774 16

Företag
Båstads Kommun, Myndighetsenheten

Adress
Båstads Kommun, Myndighetsenheten
Vångavägen 6, 269 80 Båstad
26980 Båstad

Kontorsadress
26980

Jobbnummer
1856954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Båstads Kommun, Myndighetsenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Båstads Kommun, Myndighetsenheten: