Avgiftsadministratör tiill JM@Home!
Academic Work Sweden AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
2025-01-23
Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en noggrann och administrativt lagd person som gillar att kombinera administrativt arbete och kundkontakt? Har du dessutom erfarenhet av avgifts- och avtalshantering sedan tidigare? JM@Home söker via oss en Avgiftsadministratör till teamet i Solna, skicka in din ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
JM@home är ett dotterbolag till bostadsutvecklaren JM AB och fokuserar på att erbjuda tjänster och lösningar för att underlätta boendet i JMs nyproducerade fastigheter. Ett av deras ben är fastighetsförvaltning som innefattar både teknisk och ekonomisk förvaltning av bostads- och hyresrätter. Teamet som arbetar inom avgifts- och hyresförvaltning söker nu en ny medlem för att stötta upp under en längre tids frånvaro i teaemet. Du kommer tillhöra ett team på 6 personer som ansvarar för både avgifts-och avtalshantering, kontakt med bostadsrättsföreningarnas styrelser och medlemmar, samt har hand om kundreskontra. Arbetet sker på plats i de nya och fräscha lokalerna i Solna.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work och arbetar som konsult hos JM@Home. Uppdraget är initialt på 3 månader med chans till förlängning.
Du erbjuds
• En varierad roll med både administrativt och socialt arbete
• Att bli en del av ett sammansvetsat team som präglas av hjälpsamhet och värme
• En dedikerad konsultchef från Academic Work
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2025-01-23Dina arbetsuppgifterRollen som avgiftsadministratör innefattar både administrativt arbete kombinerat med en hel del kontakt med medlemmar och styrelsepersoner i olika bostadsrättsföreningar. Dina arbetsuppgifter innefattar:
• Kundhantering - svara på mejl och telefonsamtal från bostadsrättsföreningar och dess medlemmar
• Administrativt arbete - hantera olika typ av avtal
• Hantering av kundreskontra - utskick av avgifter till medlemmar och hantering av inkomna betalningar
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Har arbetat med kundreskontra i någon form
• Har tidigare erfarenhet i en roll där kundkontakt varit förekommande
• Kommunicerar flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska
• Har grundläggande kunskaper i Office-paketet
Det är starkt meriterande om du har
• Arbetat med hyresförvaltning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Strukturerad
• Noggrann
• Kommunikativ
• Öppen
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du läsa mer om JM@Home? Klicka här!
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15109850".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9120912