Avfallsplanerare sökes

Adecco, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco söker nu en avfallsplanerare
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi en avfallsplanerare till ett av våra kundföretag

Publiceringsdatum
2010-02-12

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med kundtjänstärenden för renhållningskunder, planera och delta i möten, besvara politiska motioner inom avfallsområdet och arbeta med utredningar inom avfallsområdet. I dina arbetsuppgifter ingår budgetering, att upprätta anbudsunderlag och beslutsunderlag, ansvar för miljörapporteringen och visst systemansvar. Andra uppgifter som ingår är att vara ansvarig för löpande planering och uppföljning inom avfallsområdet. Uppdraget är på heltid med start i början av mars.

Erfarenheter
Då arbetet innebär mycket kundkontakter söker vi dig med tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete. Ett krav är examen från universitet eller högskola, till exempel med inriktning mot miljö, teknik eller väg- och vatten. Goda datorkunskaper är en självklarhet och har du arbetat med statistik eller ekonomi är det meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara noggrann, serviceminded och flexibel. Du trivs med kundkontakter och ser dig som prestigelös person som trivs att arbeta i team med andra. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag men för rätt person finns goda möjligheter till fast anställning hos vår kund.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Du finner en länk till annonsen här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=938083
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Helena Åhs, Rekryterare, 031-725 45 38

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
586571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: