Avfallsplanerare sökes
Adecco, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Trollhättan eller i
hela Sverige Adecco söker nu en avfallsplanerare
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu behöver vi en avfallsplanerare till ett av våra kundföretag
Publiceringsdatum2010-02-12Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med kundtjänstärenden för renhållningskunder, planera och delta i möten, besvara politiska motioner inom avfallsområdet och arbeta med utredningar inom avfallsområdet. I dina arbetsuppgifter ingår budgetering, att upprätta anbudsunderlag och beslutsunderlag, ansvar för miljörapporteringen och visst systemansvar. Andra uppgifter som ingår är att vara ansvarig för löpande planering och uppföljning inom avfallsområdet. Uppdraget är på heltid med start i början av mars.
ErfarenheterDå arbetet innebär mycket kundkontakter söker vi dig med tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete. Ett krav är examen från universitet eller högskola, till exempel med inriktning mot miljö, teknik eller väg- och vatten. Goda datorkunskaper är en självklarhet och har du arbetat med statistik eller ekonomi är det meriterande.
Dina personliga egenskaperSom person bör du vara noggrann, serviceminded och flexibel. Du trivs med kundkontakter och ser dig som prestigelös person som trivs att arbeta i team med andra. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag men för rätt person finns goda möjligheter till fast anställning hos vår kund.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka. Du finner en länk till annonsen här:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=938083Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktHelena Åhs, Rekryterare, 031-725 45 38
FöretagAdecco, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 586571
Observera att sista ansökningsdag har passerat.