Avdelningsassistent sälj/marknad, Solna
Avanzera AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en avdelningsassistent för ett längre uppdrag med start så snart som möjligt. Vår kund är världsledande inom sin bransch med moderbolaget i USA och verksamhet runtom i hela världen. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är beläget i Solna där denna tjänst är placerad.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos oss på Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att fungera som administrativt stöd inom affärsområdet sälj- och marknad. Dina arbetsuppgifter kommer därför att bli väldigt varierande. Exempelvis på uppgifter som ingår är fakturahantering i SAP och att skapa PO-nummer. Resterande tid kommer du att assistera och stötta säljarna med administration som att exempelvis boka resor, hantera reseräkningar, ta fram information gällande kunder inför förhandlingar, hjälpa till vid mässor samt att förse säljarna med marknadsföringsmaterial. Du kommer att ingå i ett team på 10 personer och engelska är deras koncernspråk.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom ekonomi samt sälj/marknad, gärna i en internationell miljö. Du är van vid att arbeta med siffor och har lätt för att lära dig nya affärsystem. Stark meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i SAP. Mycket goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är ett krav.
Som person är du van att arbeta självständigt i en tempofylld miljö, Du drivs att lösa de problem som uppstår och att snabbt växla mellan olika uppgifter. Du trivs i en serviceinriktad roll, att planera ditt arbete och ligga i framkant samtidigt som du är van att omprioritera när situationen så kräver.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-11-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 994
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson
camilla.jonsson@avanzera.se 08 - 545 28 304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3789509
Observera att sista ansökningsdag har passerat.