Avdelningsadministratör till myndighetskund
Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Avdelningsadministratören till denna verksamhet behöver självständigt och med stort eget ansvar tillsammans med avdelning- och enhetschefer arbeta för att avlasta cheferna i sitt dagliga arbete genom att planera och utföra administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att avlasta enhetschefer i administrativa göromål, såsom:
Dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet
Fakturahantering
Mötes- och konferensbokningar samt resebokningar
Protokollskrivning
Planering av möten och workshops
För att kunna hantera uppdragets tyngd ser vi därför att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller administration. Vidare ser vi att du kan uppfylla nedanstående kundkrav:
Minst 5 års arbetslivserfarenhet av arbete med administrativa arbetsuppgifter såsom:
• Dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet
• Fakturahantering
• Mötes- och konferensbokningar samt resebokningar
• Protokollskrivning
• Planering av möten och workshops
• Intern omvärldsbevakning över divisionsgränser
• Hantera nya/ ändra /avsluta medarbetare
• Beställningar av olika slag (exempelvis: catering, kontorsmaterial, IT, etc.)
• Samordning mellan avdelningar
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word, Powerpoint och Outlook.
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet.
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av arbete som administrativt stöd åt chefer.
Rollen har sin utgångspunkt i Sundbyberg och avser en heltidstjänst som gäller tillsvidare, med start efter en godkänd säkerhetsprövning.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
info@quest.seVi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2023-11-07Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 8246363
Observera att sista ansökningsdag har passerat.