Avanzera söker ekonomiassistent, Sundbyberg

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi söker dig som är ekonomiassistent med tidigare erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra. Vår kund är ett modernt företag som producerar drivmedel som de säljer till både privatkunder och företagskunder via stationsnät, till industri- och marinkunder via direktförsäljning samt till andra oljebolag.

Till ekonomiavdelningen är vi nu på jakt efter ytterligare en kollega där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är fakturahantering, kontering, betalningshantering och avstämningar.

Detta är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare på heltid. Placering av tjänsten är i Sundbyberg. Som konsult hos oss har du en trygg anställning med fast månadslön. Vi har kollektivavtal och erbjuder även våra konsulter friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:

Tillsammans med övriga teammedlemmar i Cash Management ansvarar du för följande arbetsuppgifter:

• Fakturahantering - ansvara för hantering av ankommande leverantörsfakturor, säkerställa att kreditnotor användas, arkivera fakturor och underlag enligt arkiveringsplan.
• Centralkontering - ansvara för att kontering görs av de fakturor som enligt överenskommelse ska centralkonteras.
• Betalningshantering - dagligen ta ut betalningsförslag och ladda upp i bank. Uppdatera/återrapportera betalningsförslag. Bokföra kassabokningar och hantering av filbetalningar.
• Avstämning av reskontran samt balanskonton.
• Underhålla den löpande kontakten med bolagets scanning partner Opus Capita samt ansvara för registervård och uppdateringar i registret.


Din bakgrund:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete i en roll som ekonomiassistent med reskontraarbete.
På Cash Management backar kollegorna upp för varandra vid arbetstoppar och frånvaro och de värdesätter att du är en social och utåtriktad person, är proaktiv och har lätt att samarbeta med andra.

Ansökan

Då tillsättandet ska ske omgående kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se

Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 1020
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3931185

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: