Avancerad teknisk support till Picadeli!

Picadeli AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Har du ett passionerat intresse av mekatronik och mjukvara? Är du dessutom en ambitiös, modig och driftig person som söker sommarjobb på ett expansivt och roligt företag är detta jobb som klippt och skuret för dig! Placeringsort Göteborg.

Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1500 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på www.picadeli.se

Uppdragsbeskrivning
Vi söker en person som på riktigt är intresserad av mjukvara och mekatronik och samtidigt tycker det är givande att hjälpa kunder och kollegor som har problem med salladsbarer. Picadelis uppkopplade salladsbarer innehåller flera inbyggda datorer, sensorer och skärmar. Linux används som operativsystem och systemet är uppkopplat och övervakas remote. Under sommaren behöver vi en person som snabbt kan förstå systemet för att kunna assistera och avhjälpa problem till vår First Line support i 5 länder.

Vi tror att du studerar en teknisk utbildning idag eller har arbetslivserfarenhet som matchar uppdragsbeskrivningen. Att du är snabblärd och har ett inre driv av att alltid göra ditt bästa ser vi som en självklarhet precis som att du har förmågan att fokusera och prioritera även när tempot är högt!
Du är affärsmässig i ditt agerande, kostnadseffektiv och en stjärna på att förstå nya system. Du behöver ha utmärkta språkkunskaper, i tal och skrift, både i svenska och engelska.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig mycket ansvar och möjlighet att låta dina kunskaper briljera och komma till användning. Ett högt tempo, flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum finner du hos oss! Du får trevliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 25-32 med möjlighet till kortare ledighet vissa veckor.

Publiceringsdatum
2019-03-21

Så ansöker du
Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till: ansokan@picadeli.se
Observera; märk din ansökan med: "Avancerad teknisk support". För frågor om tjänsten; maila HR Business Partner Julia Arvidsson på julia.arvidsson@picadeli.se. Ansökan behöver vara Picadeli tillhanda 14:e april 2019, intervjuer sker löpande.

Picadeli avböjer alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-14

Företag
Picadeli AB

Kontorsadress
Rullagergatan 1

Jobbnummer
4682936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Picadeli AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Picadeli AB: