AV-tekniker till vårt team i Malmö

Mybw Office Management Document Solution AB / Installationselektrikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla installationselektrikerjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Lund, Malmö, Helsingborg, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

Vi på Office Management strävar alltid efter att göra varje arbetsdag framgångsrik för våra kunder. Söker du en innovativ och modig organisation som värdesätter mångfald och som arbetar för att skapa en arbetsplats där alla kan växa och utvecklas? Då är Office Management rätt för dig.

I den här rollen kommer du att ha en central funktion när vi tillsammans med våra kunder tar klivet in på framtidens arbetsplats. Du får arbeta med spännande teknik, samtidigt som du får utrymme att utveckla dina kunskaper och färdigheter inom ditt område.

Låter det som en arbetsplats för dig? Kul, skicka in din ansöka redan i dag!

Om rollen
Hos oss är varje dag som AV-tekniker unik och spännande. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team där du får möjlighet att utvecklas och fördjupa dig i en roll som kombinerar både kreativitet och teknisk kompetens. Vårt mål är att alltid underlätta för våra kunder i deras verksamhet och därför kommer du, i nära samarbete med våra säljare, arbeta för att säkerställa att vi möter kundens förväntan kring de produkter de köpt av oss.

Publiceringsdatum
2023-10-03

Dina arbetsuppgifter
Som AV-tekniker kommer du att vara ansvarig för att installera, konfigurera och underhålla konferensutrustning ute hos våra kunder. Du ansvarar för att sätta upp produkterna och säkerställer att alla ljud- och bildsystem fungerar. Utöver det kommer du även att arbeta med underhåll och hantera olika typer av tekniska frågor.

Du kommer bland annat att arbeta med;

• Installation och uppsättning av utrustning
• Service och underhåll

• Felsökning och hantering av tekniska problem
• Rapportering och administration i CS-system

Profil
Det är meriterande om du tidigare har arbetat som tekniker och med installation av liknande produkter. Du har kanske en bakgrund som snickare eller elektriker i kombination med ett stort tekniskt intresse. Det är viktigt att du är händig, tycker om fysiskt arbete och har en viss kreativitet inom ramen för rollen.

• B-körkort är ett krav

• Flytande svenska i såväl tal som skrift

Dina personliga egenskaper
För att trivas måste du vara noggrann, social och van att arbeta metodiskt. Då du kommer att vara ute hos våra kunder är det även viktigt att du är pedagogisk, servicefokuserad och lösningsorienterad.

Du har en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med olika typer av interna och externa kontaktytor.

Du är förtroendeingivande där både kollegor och kunder känner att de kan vända sig till dig med frågor eller olika lösningar.

Vad kan vi erbjuda dig
Du kommer ha möjlighet att utvecklas i rollen och kan bland annat ta certifikat i våra produkter. Du kommer kunna växa i rollen och med tiden ta ett större ansvar i dialogen kring lösningar både med våra säljare och våra kunder.

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter. För oss är work life balance viktigt och vi har närvarande chefer, en inkluderande arbetsplats och ger alla våra medarbetare förutsättningar att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;

• En timmes träning på arbetstid varje vecka

• En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka

• Möjlighet till tjänstebil

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023

• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Övrig information
Du startar dagen antingen från kontoret eller hemifrån och har tillgång till en servicebil under arbetstid. Till en början kommer du att arbeta tillsammans med en kollega men på sikt kommer du att ta ett större ansvar där du själv hantera installationer hos våra kunder. Planerade resor kan förekomma.

Start: Omgående med beaktning av eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Malmö

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Om företaget
Office Management (https://www.officemanagement.se/) är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för våra kunder. Sedan 1993 har vi skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör din arbetsplats, och idag hjälper vi fler än 8000 kunder i Sverige, Norge och Finland till en smartare och effektivare arbetsdag.

Vår vision: Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Vår mission: Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för trivsel, samarbete och kommunikation på din arbetsplats. Vi levererar hållbar framgång.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Carolina Degerkvist
carolina.degerkvist@officemanagement.se

Jobbnummer
8160317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: