AV-tekniker
Office Management / Installationselektrikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla installationselektrikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Hej,
Jag heter Måns Gjötterbergoch jobbar som Servicechef inom Videokonferenspå Office Management. Vi har funnits i 25 år och idag hjälper vi8000 företag i norden medtjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1,3 miljarder SEK.
I takt med att vi växer söker vi nu en till AV-tekniker till vårt team som idag består av 6 medarbetare. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på AV inom konferens- och mötesteknik.
Publiceringsdatum2019-04-05Dina arbetsuppgifterSom AV-tekniker hos oss kommer du primärt att arbeta med våra videokonferens- och AV-lösningar. Arbetet är en fälttjänst där merparten av våra kunder och jobb finns i Storstockholmsområdet, men även möjlighet till andra städer eller länder om det så behövs. Merparten av våra installationer vi gör hos våra kunder görs i team om minst två personer.
Dina arbetsuppgifter• Installera AV - och videokonferenslösningar hos våra kunder
• Utföra serviceärenden hos våra kunder i storstockholmsområdet
Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever service och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.
Kompetenser och Egenskaper
Till denna tjänst söker vi någon som:
• Erfarenhet av AV-installationer och/eller Videokonferens-lösningar eller liknande fältarbete med någon form av IT-relaterade uppgifter är ett krav
• Att du brinner för IT och/eller AV och vill utvecklas inom det
• Att du är händig "inte tummen mitt i handen"
• Att du är noggrann
• Har lätt att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem på egen hand
• Social och glad person som arbetar effektivt
• Körkort
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt och utvecklas på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Då en stor del av arbetet är ute hos kund ingår det en förmånsbil.
Start:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant, Sara Lundberg 010-858 40 67
Jag ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 4714997
Observera att sista ansökningsdag har passerat.