AV-tekniker

Office Management / Installationselektrikerjobb / Stockholm
2018-12-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "AV-tekniker" (publicerad 2019-04-05) ⬅️


Visa alla installationselektrikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Hej,

Jag heter Måns Gjötterbergoch jobbar som Servicechef inom Videokonferenspå Office Management. Vi har funnits i 25 år och idag hjälper vi8000 företag i norden medtjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra470 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1,4 miljarder SEK.

I takt med att vi växer söker vi nu en till AV-tekniker till vårt team som idag består av 6 medarbetare. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på AV inom konferensteknik.

Publiceringsdatum
2018-12-10

Dina arbetsuppgifter
Som AV-tekniker hos oss kommer du primärt att arbeta med våra videokonferens- och AV-lösningar

Dina arbetsuppgifter
• Äga och driva installationsprojekt

• Utföra serviceärenden hos våra kunder i storstockholmsområdet

Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever service och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Kompetenser och Egenskaper

Till denna tjänst söker vi någon som:

• Erfarenhet av AV-installationer och/eller Videokonferens-lösningar är ett krav

• Har lätt att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem på egen hand

• Social och glad person som arbetar effektivt

• Körkort

Vi erbjuder dig

En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt och utvecklas på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Då en stor del av arbetet är ute hos kund ingår det en förmånsbil.

Start:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant, Sara Lundberg 010-858 40 67

Jag ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lundberg sara.lundberg@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Jobbnummer
4501446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: