Au-pair
Familjen Iregård / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Familjen Iregård i Nacka Vi är en flerbarnsfamilj, 3 äldre barn på deltid samt Albert snart 2 år och Astrid 8 månader som behöver hjälp med dagliga rutiner i hemmet. Vi bor i en villa med trädgård i ett trevligt bostadsområde i Storängen, Nacka 6 km från centrala Stockholm. Det finns bra bussförbindelser precis utanför vårt hus med avgångar var 5min. Du får ett eget trevligt rum och toalett med dusch.
Publiceringsdatum2008-02-22Dina arbetsuppgifter• ta hand om de små barnen; Astrid när hon är vaken och Albert på eftermiddagarna
• veckostädning samt då och då större projekt som att putsa fönster etc.
• tvätt, stryka, vika och lägga in kläder i garderober
• matlagning; laga middag, diska, städa efteråt och gärna baka då det passar
KvalifikationerIcke rökare, ansvarsfull, positiv, skandinavisk alternativt engelsktalande, erfarenhet av mindre barn, körkort, och ej allergisk till katter.
TillträdeOmgående varaktighet 6-12 månader.
Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Omgående 6-12 månader, måndag-fredag, ca 30 timmar/vecka
ErsättningFast lön
Lön enligt överenskommelse, fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-07
Skicka ansökan till oss per e-mail med beskrivning av dig själv. Referenser från tidigare arbetsgivare önskas. maria.irengardÉgaialeadership.se
Ansökan kan skickas till e-postadress:
maria.irengard@gaialeadership.seKontaktMaria Irengård, 08 328771, 070304 3612,,
maria.irengard@gaialeadership.seFacklig kontaktmaria.irengard@gaialeadership.seFöretagFamiljen Iregård
AdressFamiljen Iregård
13141 NACKA
KontorsadressFamiljen Iregård
VÄRMDÖVÄGEN 186
NACKA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-328771
E-postadress:
maria.irengard@gaialeadership.se Jobbnummer 139808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.