Atlas Copco söker Orderhanterare

We select Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos We select Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Atlas Copco Compressor AB ingår i den Skandinaviska regionen och är ett försäljningsbolag för tryckluftslösningar till kunder inom bl.a. pappers- och massaindustri, verkstadsindustri, livsmedelstillverkning och sjukvård. Vi tillhandahåller kompletta lösningar där vi förser kunden med effektiv utrustning för optimalt utnyttjande av sin tryckluftsanläggning. Från första affärskontakt till färdig anläggning finns vi där för kunden med leverans av vårt kunnande inom såväl maskinutrustning som serviceprodukter. Atlas Copco Compressor är med sitt breda program av kvalitetsprodukter med hög tekniknivå, marknadsledande i Sverige och stora delar av övriga världen.

Atlas Copco söker Orderhanterare

Arbetet som orderhanterare innebär att du kommer att hantera ordrar av kompressorer samt i samarbete med andra funktioner i företaget ansvara och se till att våra kunder får bästa möjliga service.

Publiceringsdatum
2012-01-18

Dina arbetsuppgifter
• Registrera maskinorder i vårt affärssystem BPSC
• Följa upp leveransdatum, rapportera avvikelser till säljare och andra interna funktioner
• Registrera externa inköp kopplade till kundorder
• Kontakter med vårt transportbolag
• Skapa exportdokument
• Hantera returer från kunder

Du har:

• Några års erfarenhet av, och förståelse för, logistik- och informationsflöden, samt orderhantering
• Högskoleutbildning eller kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i MS Office och du har tidigare arbetat i affärssystem

Vi söker dig som är van vid att arbeta administrativt, är kund- och serviceorienterad och känner dig komfortabel med affärssystem. Som person är du driven, tar egna initiativ och arbetar strukturerat. Vidare har du förmågan att planera och prioritera ditt arbete. Då tjänsten innebär interna och externa kontakter är du utåtriktad och kommunikativ med en god samarbetsförmåga och du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Kunskaper i norska och danska är meriterande men inget krav.

Du kommer att vara placerad på vårt nya toppmoderna kontor i Nacka. Tjänsten är ett vikariat om ett år med tillsättning snarast och vi kan erbjuda dig ett spännande arbete med goda utvecklingsmöjligheter.

Sök tjänsten genom att skicka din ansökan till maria.heikinpieti@weselect.se . Ansökningarna hanteras löpande så vänta inte med din ansökan.

Har du frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Maria Heikinpieti, 0707 - 21 01 21.

Sista ansökningsdag är 5 februari 2012

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-05
Ansökan kan skickas till e-postadress: maria.heikinpieti@weselect.se

Företag
WE SELECT SWEDEN AB

Adress
WE SELECT SWEDEN AB
Sibyllegatan 47
11442 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sibyllegatan 47
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0707 - 21 01 21

Jobbnummer
1132469

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från We select Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos We select Sweden AB: