Återförsäljarsupport

Proffice Sverige AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Kanal Support är en av enheterna inom Kundservice, Mobilitetstjänster Sverige. Enheten ansvarar för 2:a linjens support till våra säljkanaler inom samtliga segment. Vi ger stöd genom personlig service, tillhandahålla information och utveckla verktyg. Supporten kan vara relaterat till en tjänst, produkt, erbjudande, funktionsrelaterat med tillhörande administrativa stödsystem eller teknikrelaterat. Kompetensområdet tillhandahåller support inom produktområde mobilt gällande mobila stödsystem och tjänster.
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Support mot externa återförsäljare, butiker och internsupport. Supporten gäller mobila stödsystem och tjänster och erbjudanden med bl a följande arbetsuppgifter:
• Via telefon ge stöd i frågor rörande mobila stödsystem
• Handlägga skriftliga kundärenden
• Utreda felanmälan av stödsystem, tjänster mm
• Vägleda/informera i stödsystem, tjänster, abonnemang, kampanjer, priser m.m.
• Aktivt delta i förbättringsarbete
Öppetider i kundtjänsten är:
Vardagar: 8.00-18.00
Kan medföra viss helgtjänstgöring.
Arbetspass: 4-10 timmarspass
Utbildningstid: 3-4 veckors grundutbildning och supportutbildning.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och kan därav innebära att tillsättning sker innan sista anmälningsdag. Ansökan via www.proffice.se
Du har/är:
Allmän gymnasiekompetens och utmärkt svenska i tal och skrift.
Mycket god datavana, självgående rörande informations insamling från olika stödsystem för att kunna ge bästa möjliga support.
Förmåga att fatta beslut i enlighet med instruktioner och föreskrifter.
Förmåga att lösa problem genom att välja mellan ett antal olika alternativ vilket kräver viss kreativ och analytisk förmåga.
Affärsmannaskap och ekonomisk förståelse.
Serviceinriktad och stresstålig.
Meriterande om man tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter eller från kundtjänst, men även ett intresse för Mobila datatjänster och användning utav dem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2010-09-29

Arbetstider och omfattning
Visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Lundberg, Nils

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
743087

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: