Assistent till vår Kreativa Chef och VD
Living Consulting Group AB / Administratörsjobb / Danderyd
2012-03-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till vår Kreativa Chef och VD" (publicerad 2012-03-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Living Consulting Group AB i Danderyd Under mer än 27 års verksamhet har Living Consulting Group AB (Living Design,
www.ablivingdesign.com) utvecklats till ett av Europas främsta inredningsföretag. Vi har specialiserat oss på arkitektonisk inredning och totallösningar för Hotell, Golfklubbar, lyxiga kontor och fashionabla bostadsprojekt.
Vårt kontor ligger i Stocksund, Danderyds Kommun.
Du kommer att jobba extremt nära vår kreativa chef och VD som aldrig sover. Detta innebär att jobbet är oftast väldigt krävande och stressigt men det är också väldigt givande.
För att trivas i denna tjänst och hos oss tror vi att du är någon som har ett driv och en vilja att starta ditt eget företag i framtiden. Den här tjänsten exponerar dig inom alla olika delar av inrednings industrin vilket tillåter dig att växa till en ouppnåelig nivå.
Du behöver vara extremt organiserad, , vara smart och du måste tro på dig själv.
Du kommer definitivt att behöva ha hans schema för den kommande månaden memorerat och ibland kommer du till och med planera hans timmar in i minsta detalj så ingen tid går till spillo.
Du måste ha en passion för inrednings design och en vilja att lyckas inom branschen.
Living Design är ett internationellt företag med en internationell personal, Engelska är vårt företags språk. Du måste känna dig bekväm med att prata engelska.
Din viktigaste arbetsuppgift är att ? Make it happen?, ?it? kan vara precis vad som helst du måste bara bra på att lösa problem.
Du är den personen som måste hålla ihop teamet och se till så att alla jobbar efter VD:ns riktlinjer.
Sökande skall ha följande:
Kunskap i Microsoft Office (Word, Excel och Outlook e-post)
Andra program kan vara en fördel men inget krav.
Snabb, skrivkunnig och god förmåga att skriva affärsbrev i både svenska och engelska
Effektiv, lätt att lära samt strukturerad och välorganiserad.
Flytande tal både på svenska och engelska (ytterligare språk är ett plus).
Tidseffektiv och välorganiserad.
Bör ha intresse för inredning / mode / livsstil.
Hantera kalender och mötesbokningar åt VD, såväl(affärer & personliga)
Mötes och rese planering för VD samt övrig personal liksom för besökande leverantörer.
Förbereda rutin ärenden liksom avancerad korrespondens innehållande konfidentiell information, viktiga brev, rapporter och memorandum.
Arrangera olika företagsmöten, föra anteckningar på våra projektetmöten samt upprätta veckorapporter till personalen.
Hjälpa till att inhämta budgetuppgifter från olika leverantörer.
Krav på befattning:
• Ekonomexamen på högskolenivå.
• Minst 1 års dokumenterat, framgångsrikt, arbete med administration och kundkontakter, gärna med koppling till inredningsbranschen.
• Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftlig och muntlig.
• Datakunskaper i MS Office - särskilt Outlook, Word, Excel, PowerPoint är en nödvändighet.
• Den sökande måste ha känsla för detaljer, kunna hälla deadlines.
Vi ser fram emot din ansökan, ansök redan idag!
Publiceringsdatum2012-03-06Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: LD2015-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobs@livingdesign.comKontaktJosefine Jordansson, Interior Designer, PA to the CEO, 070 456 58 73, 08 (7551765),
josefine@livingdesign.comFöretagLIVING CONSULTING GROUP AB
AdressLIVING CONSULTING GROUP AB
BROVÄGEN 1
18276 STOCKSUND
KontorsadressBROVÄGEN 1
STOCKSUND
KontaktuppgifterE-postadress:
jobs@livingdesign.com Jobbnummer 1178364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.