Assistent till större företag i city

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-07-13

Om företaget
På uppdrag av vår kund söker vi nu en medarbetare som vill arbeta som assistent och har möjlighet att tillträda den 1 september. Vår kund är ett större företag som har sin verksamhet och sitt kontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för körschema/kalender för verksamheten. I ansvaret ingår uppföljning och kvalitetssäkring. Dina särskilda ansvarsområden innefattar workshops, frukost - eller lunchseminarier, internationella konferenser, utbildningar för medlemmar. I din roll ansvarar du för lokalbokning, kallelse, anmälningar, Powerpoint presentationer, mottagande av mötesdeltagare, protokollredigering mm. För att vara aktuell för uppdraget ser vi gärna att du har stor vana av arbete med Officepaketet, webbpublicering och styrelsearbete i allmänhet.

Profil
Vi ser gärna att du är en senior person med erfarenhet från denna typ av arbete. Dina personliga egenskaper och din inställning kommer att vara avgörande. Vi söker dig som är självgående, effektiv och engagerad. Du är noggrann, ansvarstagande, ödmjuk samt en god problemlösare. Självklart har du en väl utvecklad servicekänsla och är duktig på att hantera kollegor samt kunder på ett professionellt sätt. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Detta är en heltidstjänst, vardagar 08:30-17.00, med en timmes lunch. Du kommer att få en provanställning hos oss och arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. Uppdraget startar den
1 september och pågår till den 30 november. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning och eventuellt anställning hos kund.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och ett personligt brev, där du beskriver varför tjänsten är intressant för dig. Du ansöker via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda tjänsten/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att vara klara med urvalet snarast.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 557
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Granström, 08-587 117 00
Ola Nordin, 08-587 117 00

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1295270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: