Assistent till sortiment & inköp

Proffice Sverige AB/Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB/Stockholm i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Ort Stockholm
TJÄNSTEBESKRIVNING
Vi söker assistenter till sortiment & inköp till ett företag inom detaljhandeln.
Din roll blir att aktivt medverka i arbetet så att teamet levererar uppsatta mål och strategier. Detta gör du genom att stödja och avlasta alla medarbetare i teamet/affärsområdet. Din uppgift blir att ansvara för, och självständigt driva, support inom affärsområdet.

Publiceringsdatum
2010-12-17

Dina arbetsuppgifter
• Leveransörskontakter
Aktivt stöd inom områdena rapportering, avtalsadministration, krav mot leverantörer, leverantörskontakter. Behjälplig med fakturering mot leverantörer.
• Leverantörsförhandlingar
Stödja teamet med förberedelser och avtalsadministration. Delta i förhandlingar vid behov.
• Sortements & nyhetsuppdateringar
Säkerställa tidsplaner från leverantörer samt attestera priser i samråd med ansvarig.
• Administration
Säkerställa genomförandet av effektiva rutiner och processer samt korrekt datakvalitet i de administrativa systemen. Daglig prisuppföljning.
• Projekt/Förbättringsarbete
Deltaga i / stötta / driva projekt och förbättringsarbete inom teamet/affärsområdet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är civilekonom/civilingenjör eller har motsvarande kunskaper från högskola eller genom erfarenhet.
Det ses som meriterande om du har erfarenhet från detaljhandel, projektledning/ledarskap eller marknadsföring.
Du har mycket goda kunskaper i MS Office samt i svenska och engelska, tal och skrift.
Som person är du driven och handlingskraftig, "hungrig", kommunikativ, administrativ, analytisk, intitiativtagande och serviceminded med en ambition att växa och utvecklas i din roll.
Tillsättning: Omgående t o m 31/12 2011.
ANSÖKAN
Skicka din ansökan redan idag - urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök via www.proffice.se
Systemkrav/datakompetens/teknisk kompetens: Officepaketet
Anställningsform: Visstid
Heltid / Deltid: 100%
Tillträdesdatum: 2011-01-03
Slutdatum: 2011-12-30
Kontaktperson: Hannah Sandström
Sista ansökningsdag 2011-01-16

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Hannah Sandström, 08-410 728 58, hannah.sandstrom@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB/Stockholm

Adress
Proffice Sverige AB/Stockholm
Box 70368
10724 Stockholm

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-787 17 00
Faxnummer: 08-55341815

Jobbnummer
804469

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB/Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB/Stockholm: