Assistent till Sörmlands Sparbank

SJR / Administratörsjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Katrineholm, Norrköping, Nyköping, Köping, Örebro eller i hela Sverige

Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete som assistent till chefsjuristen på Sörmlands Sparbank. Sörmlands sparbank behöver förstärka sin organisation och söker nu efter dig som är i början av din karriär och har något års erfarenhet sedan tidigare av liknande arbetsuppgifter. Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader med start senast slutet av januari och du kommer att arbeta på kontoret i Katrineholm.

Publiceringsdatum
2018-01-03

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten går ut på att hantera administration runt styrelsens möten. Detta inbegriper att se till att material kommer in i tid, se till att formalia är på plats, förbereda vissa underlag, se till att styrelsen får material inom stipulerad tid, vara behjälplig med protokoll samt ta hand om praktiska förberedelser. Beroende på din kunskapsnivå kan du även få vara protokollförare i en del av styrelsens utskott samt vara behjälplig vid ledningsprövningar för styrelse och ledande befattningshavare. Därutöver kommer du även att assistera bankens stabschef/chefsjurist med diverse sysslor såsom exempelvis att vara protokollförare i den operativa stabsledningen samt vara en spindel i nätet på bankens pågående förändringsresa.

Bakgrund
Vi tror att du som söker har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen tror vi att du har en administrativ ådra, att du som person är prestigelös och pragmatisk. Du har lätt att samarbeta och är duktig på att förmedla och förenkla komplicerade förhållanden till din omgivning både i tal och skrift. Du måste också vara affärsorienterad, prestigelös, noggrann och nyfiken.

Varmt välkommen med din ansökan!
Ovanstående tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt tid. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin på telefon 08-407 55 70

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin emma.levin@sjr.se Telefonnummer: 08-407 55 70 Mob: 076-647 16 65

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3881837

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: