Assistent till Myndighetsavdelningen

Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen / Administratörsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen i Falkenberg

Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.

Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.

Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.

Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet.

Vill du vara med och utveckla vår verksamhet?



Publiceringsdatum
2018-04-27

Arbetsuppgifter
Myndighetsavdelningen är en del av Socialförvaltningen och består av fem enheter. En av våra medarbetare går vidare till annan tjänst inom Falkenbergs kommun och därför söker vi en assistent till myndighetsavdelningens enheter. Du kommer att arbeta som verksamhetsstöd med bland annat fakturahantering och ekonomi men även inom personaladministration och andra förekommande administrativa arbetsuppgifter.




Kvalifikationer
Gymnasiekompetens med administrativ/ekonomisk inriktning eller annan utbildning/erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Erfarenhet från den typen av verksamhet och liknande arbetsuppgifter är meriterande.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av Personec, Pulsen Combine, Magna Cura och Raindance.

Du ska ha förmåga att lösa arbetsuppgifter i en arbetsmiljö med tidvis hög arbetsintensitet. God organisationsförmåga, initiativtagande, serviceförmåga och hög flexibilitet är egenskaper vi söker. Du har en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift och du trivs med att arbeta i team. Du är van användare av Officepaketet, Excel och andra förekommande administrativa system. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

B-körkort är ett krav.

ÖVRIGT
Tjänsterna tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal.

Rekrytering kommer att ske löpande under annonseringstiden.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. 100 % Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Snarast eller tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-11
Ange följande referens när du ansöker: 3047-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Yvonne Utbult 0346-88 68 51

Företag
Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen

Adress
Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen
Nygatan 34
31180 FALKENBERG

Kontorsadress
Nygatan 34 FALKENBERG

Jobbnummer
4113553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Falkenbergs kommun, Myndighetsavdelningen: