Assistent till ledande internationellt private equity-bolag
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Vår kund är ett ledande private equity-bolag med stark internationell närvaro och expansiv verksamhet i Norden samt andra delar av Europa.
De söker nu en professionell och motiverad lagspelare som blir en del av ett assistentteam som stödjer investeringsspecialisterna.
I denna roll kommer du att stödja dina kollegor i deras dagliga arbete och bidrar till att hålla en effektivitet i deras upptagna scheman.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:
• Omfattande kalenderhantering och reseplanering
• Producera presentationer, brev, e-post, etc.
• Distribution av dokument
• Forskning om lokala och globala företag och branscher
• Skanning av dokument/utskrifter/kopiering
• Samordna material och hjälpa till att organisera styrelsemöten
Din profil / Your profile
Du kännetecknas av följande:
• Minst 2 års erfarenhet av att arbeta som assistent gärna i en professionell, snabb och internationell miljö
• Duktig på att organisera och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt
• Allmän förståelse av affärs- och finansvärlden och en vilja att lära sig
• Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation på engelska och svenska
• God datorvana, inklusive PowerPoint, Word, Excel och Outlook
Du som söker har skinn på näsan men är samtidigt ödmjuk. Du har ambition, vilja och ett sunt förnuft. Du har förmågan att lyssna, är duktig på att prioritera och är framförallt en teamplayer.
Övrigt / Other
Arbetsplatsen är i centrala Stockholm och tillträdet är per omgående.
Är det här något för dig? Skicka in din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande.
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-08-25ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1697
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Lycke
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3012444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.