Assistent till Kundcenter
Malmö stad, Kommuntjänster / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö stad, Kommuntjänster i Malmö I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologisk, ekonomisk och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka?
Med Malmö stads verksamheter i fokus medverkar serviceförvaltningen till en modern stad för alla Malmöbor. Vi är uppdelade i fyra avdelningar och erbjuder våra kunder allt från färdtjänst till IT och att svara i Malmö stads växel. Vi underhåller gator, parker, grönytor och stränder, förvaltar Malmö stads alla byggnader och ser till att våra skolelever får god, varierad och näringsriktig mat.
Kommuntjänster har drygt 400 anställda inom fem olika verksamhetsområden. Uppdraget är att tillhandahålla kvalitativa, hållbara och kostnadseffektiva administrativa tjänster till Malmö stads förvaltningar och till Malmöborna. Kommuntjänster erbjuder likvärdig service, hög tillgänglighet och professionellt bemötande.
Publiceringsdatum2017-08-01ArbetsuppgifterSom assistent på kundcenter kommer du att ha daglig kontakt med våra kunder per telefon och via mejl. Arbetsuppgifterna består av att direktinformera våra kunder eller ta emot synpunkter och klagomål samt felanmälan på t.ex. fastigheter, gator, torg och parker. Du kommer att registrera ärenden i ett internet baserat ärendehanteringssystem.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i ett kundcenter och är van vid att dagligen hantera och prioritera bland en stor mängd ärenden och felanmälningar. Då Kundcenter växer och förändras är det viktigt att du som söker ser detta som en utmaning och att du vill bidra i förändringsarbetet.
Arbetet ser olika ut från dag till dag och kräver tidvis ett högt arbetstempo. Vi ser det därför som nödvändigt att du är stresstålig, flexibel och ser det som en självklarhet att du respekterar och stöttar dina kollegor.
Du som söker ska brinna för att ge våra kunder den service de önskar, något som kräver att du är problemlösare, lyhörd och kommunikativ.
Vi söker dig som har:
• gymnasieutbildning
• minst ett års arbetslivserfarenhet från kundcenter/serviceyrke
• god allmän datorkunskap samt goda kunskaper i Officepaket
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift
Meriterande:
• arbetslivserfarenhet av support och telefonväxel
• erfarenhet av att ha arbetat i flera olika kundcenter
ÖVRIGT
Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.
För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 10 10 29. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Vikariat 10 månader. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde: Den första september 2017 eller enligt överenskommelse. .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017-KTJ-93
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Fredin 0721-828933
FöretagMalmö stad, Kommuntjänster
AdressMalmö stad, Kommuntjänster
August Palms plats 1
20580 Malmö
KontorsadressHenrik Smithsgatan 13 Malmö
Jobbnummer 3622175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.