Assistent till Kundcenter
Malmö stad, Serviceförvaltningen / Administratörsjobb / Malmö
2011-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till Kundcenter" (publicerad 2012-01-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö stad, Serviceförvaltningen i Malmö Var med och påverka där det händer
Malmö stad är en av de största arbetsgivarna i Skåne med över 400 yrkeskategorier representerade. Våra 20 000 anställda möter Malmöborna i livets alla skeenden. Att vara anställd här är att spela en viktig roll i Malmös utveckling.
Genom att arbeta i Malmö stad får du möjlighet att arbeta med hållbar samhällsutveckling och därför tycker vi att vi kan kalla oss framtidens arbetsplats. Våra värderingar bygger på människors lika värde.
Serviceförvaltningen
arbetar med service åt kommunens förvaltningar.
Allt ifrån att sköta stadens telefonväxel och internpost
till att erbjuda skolmat, förvalta stadens byggnader, parkskötsel och gaturenhållning, drift och underhåll av
gator och VA-ledningar, IT-drift och mycket mera.
Ansvarig nämnd är servicenämnden.
Kundcenter är en enhet i Serviceförvaltningens affärsområde Kommuntjänster. Kundcenter förmedlar på uppdrag av våra uppdragsgivare ärenden och frågor från anmälare till utförare hos våra uppdragsgivare. Till Kundcenter vänder sig anmälare som vill göra en felanmälan, ställa en fråga eller kanske lämna en synpunkt som exempelvis berör Malmö stads gator, torg, parker, byggnader eller skolmat. Både Malmöbor och medarbetare i Malmö stad kontaktar Kundcenter och anmäler ärenden oftast via telefon. Kundcenters målsättning är nöjda kunder. Detta innebär att vårt arbete alltid ska präglas av god service och hög tillgänglighet, samt att varje kund ska få ett trevligt och professionellt bemötande.
Publiceringsdatum2011-04-04ArbetsuppgifterSom assistent på kundcenter kommer du att ha daglig kontakt med våra kunder per telefon. Arbetsuppgifterna består i att direktinformera våra kunder eller ta emot synpunkter och klagomål samt felanmälan på t ex fastigheter, gator, torg och parker. Du kommer att registrera ärenden i ett internt ärendehanteringssystem.
KvalifikationerDu är mellan 18 och 24 år och bor i Malmö. Du har lägst gymnasieutbildning och har goda kunskaper i svenska och engelska. Har du ytterligare språkkunskaper är detta meriterande. Du har en god allmän datorkunskap och behärskar officepaketet. Arbetet ser olika ut från dag till dag och kräver tidvis ett högt arbetstempo. Vi ser det därför som en självklarhet att du är stresstålig och flexibel.
Arbetstider och omfattningHeltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Efter överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-18
Vi arbetar med löpande urval och ser gärna din ansökan så fort som möjligt. För att kunna ge så god service som möjligt ser vi gärna att du skickar in din ansökan digitalt.
Ange följande referens när du ansöker: 2011-Unga-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktEva Castlen,
eva.castlen@malmo.seFöretagMalmö stad, Serviceförvaltningen
AdressMalmö stad, Serviceförvaltningen
August Palms plats 1
20580 Malmö
Jobbnummer 894066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.