Assistent till konsultföretag i City

Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
För vår kunds räkning söker vi dig som trivs i assistentrollen och som har lätt för att se helheten och göra snabba prioriteringar.

Publiceringsdatum
2010-06-17

Arbetsuppgifter
Som Executive Assistant ingår du i ett supportteam av assistenter som tillsammans ger service till våra konsulter på Stockholmskontoret. Du arbetar nära en eller flera seniora konsulter/delägare och ger dem bästa tänkbara service i deras dagliga arbete.
I de löpande arbetsuppgifterna ingår bland annat:
Fullt ansvar för delägarnas tidsplanering och kalender
Bevakning av telefon och e-mail
Ansvar för reseplanering
Planering och organisering av interna och externa möten, konferenser och events
Administration kring interna processer
Kritiskt granska, förbättra och kvalitetssäkra framtaget material på såväl svenska som engelska
Du jobbar hela tiden kreativt med att hitta lösningar i såväl stort som smått. Vår kund är ett internationellt företag, och varje dag kommer du i kontakt med konsulter och klienter runt om i världen. Att arbeta i vårt team ställer höga krav på förmågan att vara proaktiv, göra ständiga prioriteringar och att arbeta under tidspress.
Vi söker dig som är intresserad av att jobba och utvecklas i en supportroll där du ger service av högsta kvalitet till våra konsulter. En stor del av dina arbetsuppgifter är på engelska, och det är därför viktigt att du känner dig helt trygg i språket. En merit är att ha studerat eller bott i ett engelsktalande land.
Egenskaper som kännetecknar dig är:
Lättlärd och nyfiken med "can-do" attityd
Teamplayer med god samarbetsförmåga
Problemlösningsorienterad
Noggrann och strukturerad
Känsla för språk, färg och form samt kvalitet
Prestigelös och flexibel
Social och energifylld
En lämplig bakgrund är gymnasieutbildning med eventuell kompletterande påbyggnad. Du har hunnit arbeta några år och har troligen erfarenhet från internationell verksamhet. Det är dock inget krav att du tidigare jobbat som assistent. Du behärskar Officepaketet.
Söka tjänsten:
Vår kund har höga förväntningar på sina medarbetare och erbjuder därför en förmånlig arbetsplats i centrala Stockholm med många utvecklingstillfällen och en stor omsorg om sin personal. Då urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande vill vi gärna ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 9 juli.
Har du frågor är du välkommen att kontakta ID Entity AB, rekryteringskonsult Ylva Ottosson tel 0733-914108.
För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-07-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ylva Ottosson, 0733-914108

Företag
ID. ENTITY AB

Adress
ID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM

Kontorsadress
TEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-216890

Jobbnummer
679625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Id. Entity AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Id. Entity AB: