Assistent till internationell kund i Solna!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du en driven assistent med några års erfarenhet och som trivs i en miljö där humor och framåtanda efterfrågas? Är du tillgänglig i juni och är intresserad utav ett långt uppdrag? Då har vi på Adecco Office & HR uppdraget för dig hos vår internationella kund i Solna!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter kommer framförallt vara att bistå Consumer Sales Nordics ledningsgrupp med planering och samordning av möten av olika slag. Framtagande av material, boka resor och konferenser är uppgifter som kommer ingå i din arbetsdag.
Vidare kommer du arbeta en hel del med administrativa uppgifter och ett stort ansvar för planering och arrangemang av konferenser och evenemang. Du kommer även att vara behjälplig med attestering av fakturor.
Vem trivs här?
För att bemästra denna tjänst ser vi att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och MS Outlook/Exchange. Gymnasieutbildning är ett krav och har du dessutom relevant eftergymnasial utbildning är det meriterande. Det är ett krav att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift.
Du är van vid att arbeta självständigt, lösningsorienterat, och med stor integritet och är en god administratör. Vidare tycker du om att ta egna initiativ och att arbeta i en flexibel miljö och självklart har du ett servicemedvetet bemötande
För att passa in i rollen är det även viktigt att du värdesätter en arbetsmiljö som kännetecknas av öppenhet, humor och framåtanda.
Vad erbjuder vi?
Uppdraget är på heltid med start 1 juni och förväntas pågå till januari 2018. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas 1 juni 2016 och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor angående rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare på tel: 08- 598 981 96
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-05-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2827091
Observera att sista ansökningsdag har passerat.