Assistent till internationell advokatbyrå
Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Uppdragets längd: ca 4-5 månader, kommer att pågå tom 30 december 2013, ev längre, uppdraget kommer eventuellt att övergå i en fast anställning
Plats: Centrala Stockholm
Start: Början av september 2013
Vill du jobba som assistent på en trevlig och internationell advokatfirma mitt i centrala Stockholm? Du kommer att tillsammans med de andra assistenterna stötta partnergruppen. Assistentteamet består idag av 9 medarbetare. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge administrativ support och service av högsta kvalitet. I de löpande arbetsuppgifterna kommer du bland annat att upprätta och korrekturläsa dokument, hantera kalendrar, förbereda material och presentationer inför klientmöten, boka resor, anordna möten och konferenser.
Vi söker dig som vågar ta för dig och som arbetar lösningsorienterat och proaktivt. Du är också den som är lyhörd, hjälpsam och ser en ära i att leverera service av högsta kvalitet. Du har erfarenhet som assistent eller av annat administrativt arbete och är van att arbeta i en internationell miljö. Din datamognad är hög och dina kunskaper i MS Office är mycket goda. Du gillar språk och är riktigt duktig på att formulera dig, på både svenska och engelska
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med placering i centrala Stockholm och med planerad start i september. Uppdraget beräknas pågå 4-5 månader men kan bli förlängt.
Intervjuer kommer att hållas löpande varpå vi gärna ser din ansökan, bestående av CV och personligt brev, så snart som möjligt. Vid frågor kontakta gärna Ylva Ottosson eller Åsmund Michalsen på 08- 21 68 90.
ID Entity är ett modernt konsultföretag inom Human Resources. Vi strävar efter att arbeta långsiktigt med våra kunder i olika faser och blir därmed ett kvalificerat bollplank i hela HR processen. ID Entitys konsulter har ett starkt engagemang i sina kunduppdrag och lägger stor vikt vid att arbeta såväl kvalitativt som effektivt och snabbt. Våra främsta kännetecken är Affärsmässighet, Professionalism och Engagemang.
Publiceringsdatum2013-08-29Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagID. ENTITY AB
AdressID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM
KontorsadressTEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-216890
Jobbnummer 1638659
Observera att sista ansökningsdag har passerat.