Assistent till Inköp hos stort internationellt bolag i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vår kund, ett stort internationellt byggbolag söker nu en administrativ assistent till deras avdelning inom Inköp och Kategori.

Är du i början av din yrkeskarriär och vill arbeta med administration i en stor organisation inom teamet för Inköp och Kategori? I den här rollen får du möjlighet till mycket kontaktytor med leverantörer via telefon och e-mail, ett administrativt ansvar och möjlighet att se hur inköps- och kategoriarbetet förlöper på en stor inköpsavdelning.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

TNG kan med den här rollen erbjuda dig att bli en del av vår kunds team på Inköp och en möjlighet att jobba i en stor internationell organisation. Du kommer att ha ett stort administrativt ansvar och täcka upp i en systemuppdatering, där din roll blir avgörande för att information är korrekt och uppdaterad. Du kommer dagligen att ha mycket kontaktytor med vår kunds leverantörer samt internt där telefon e-mail är dina primära arbetsverktyg.



DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina arbetsuppgifter kommer innebära:

* Förkvalificering av leverantörer i leverantörsportal
* Guida leverantörer i systemet vid behov
* Kontakta leverantörer och säkerställa att de uppfyller kravställningen
* Skapa underlag och teckna maskinkvalificeringsavtal
* Behjälplig i ärenden som kategoriansvarig kan behöva support i

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du att ha mycket kontaktytor med vår kunds leverantörer som oftast är stora organisationer. Du säkerställer att rätt information finns tillgänglig från leverantörer i det nya systemet och att kravställningen för respektive Kategorin uppföljs av leverantörer.

Tjänsten är på heltid med start omgående och kommer att pågå 6 månader, med möjlighet till förlängning. Du är placerad på vår kunds kontor på Kungsholmen, i Stockholm.

VEM ÄR DU?

För rollen ser vi att du har minst gymnasieexamen, meriterande om du har utbildning inom och/eller lite erfarenhet av inköp/kategoriansvar sedan tidigare. Du arbetar pedagogisk och har en mycket god systemvana, då du kommer att arbeta i systemet självständigt samt guida leverantörer i systemet på daglig basis.

Som person är du kommunikativ, driftig och professionell då du kommer att arbeta självständigt och representera vår kund i din kontakt med leverantörerna. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter då du själv ansvarar för att korrekt information förs in i systemet. I övrigt trivs du i en snabbrörlig organisation och trivs med att arbeta över avdelningsgränserna.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-11-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring therese.goldring@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3151980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: