Assistent till fem områdeschefer på NCC Housing

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-05-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till fem områdeschefer på NCC Housing" (publicerad 2015-06-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

NCC är ett av Nordens ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretag. NCC är verksamma inom hela värdekedjan när det gäller att skapa miljöer för arbete, boende och kommunikation. Koncernen omsätter ungefär 55 Mdr SEK och har totalt 18 000 anställda (2012). NCCs vision är att vara det ledande företaget i utveckling av framtidens miljöer för arbete, boende och kommunikation. NCCs fokusområden är kunder, kostnader och kompetens och värdegrunderna bygger på ärlighet, tillit och respekt, tre viktiga hörnstenar.

Affärsområdet Housing är ett organiserat bolag som bedriver boendeutveckling, det vill säga utveckling och försäljning av permanentbostäder på utvalda marknader i Norden, Tyskland, Baltikum och S:t Petersburg.

Arbetsbeskrivning / Work Description

NCC Housing söker nu en assistent med placering på huvudkontoret i Solna. Du kommer att assistera fem stycken funktionschefer. Här får du möjligheten att arbeta i en omväxlande och intressant miljö.

Som assistent ansvarar du för det administrativa stödet åt dina chefer i första hand. Du jobbar med flera interna kontaktytor och rapporterar till Executive Assistant.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ha kontroll på och säkerställa telefonsamtal och kalender
• Boka resor
• Visumhantering
• Boka, planera och kvalitetssäkra konferenser och mässor
• Hantera olika IT system och vara tekniskt orienterad
• Faktura och- reseräkningsadministration
• Skapa förstklassiga PPT presentationer
• Hantera legal dokument
• Vid nyanställning - ansvara för beställningar av dator, telefon, Id kort m.m. etc.
• Diverse andra arbetsuppgifter såsom beställa blommor när medarbetare är sjuk, fyller år etc. samt hämta/ta hand om gäster samt andra ad hoc uppgifter som kommer upp

Din profil / Your profile

Du arbetar engagerat och proaktivt samt är självständig och noggrann. Du har ett eget driv och har en förmåga att prioritera. Det är viktigt att du kan arbeta med parallella uppdrag samt har god kommunikativ förmåga.

Rollen kräver att du är stresstålig, flexibel och lojal. Vi ser att du är en kreativ person med integritet, känsla för sekretess och samtidigt har hög energi.

För att passa rätt in i profilen är det viktigt att vara professionell och leveransstark, du har pondus, driv, är nyfiken och självklart har du en positiv och prestigelös attityd.
Som person är du vidare en relationsbyggare som trivs att arbeta med andra.

Vi ser gärna att du har minst tre-fem års erfarenhet från en motsvarande tjänst, gärna från ett större bolag.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, det är meriterande om du behärskar finska, tyska och/eller ryska i tal och skrift. Du är en skicklig användare av Office programmen och är skicklig på att skapa presentationer i Powerpoint. Vi ser gärna att du har ett intresse för effektivt användande av teknik och IT-system.

Övrigt / Other

Tjänsten ska tillsättas senast i början/mitten av augusti 2015 och är konsultuppdrag på 1 år. Du kommer bli anställd av Inhouse och vara uthyrd till NCC Housing

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-05-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1179
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Jonsson 0852223339 sandra.jonsson@inhouse.se
Josefin Thörnert 0704315012 josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2295060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: