Assistent till chef inom bankväsendet

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-12-28

Företaget
Vår kund är en nordisk bank- och finanskoncern med verksamhet i flera länder. Till huvudkontoret i Stockholm och avdelningen Sales & Research söker man nu en chefsassistent.
Om jobbet
Du kommer att arbeta som assistent till chefen för Sales & Research samt dennes ställföreträdare. Dina arbetsuppgifter kommer främst att inkludera diverse administration så som hantering av kalender och e-post i Outlook, reseplanering, möteskoordinering, fakturahantering men kan även innebära planering av events för kunds räkning samt sales uppföljningar och veckovisa rapporter. Du kommer att arbeta både mot externa såväl som interna kontakter i en mycket serviceorienterad roll.
Möjligheter
Möjligheterna att vidareutvecklas inom denna koncern är stora, dels tack vare dess storlek och bredd, men framförallt för den goda personalvård som eftersträvas.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, alternativt dig som har erfarenhet av exempelvis service, kommunikation, projektledning eller andra relevanta arbetsområden. Det är för övrigt meriterande om du är utbildad inom något av dessa områden. Ett krav är att du talar och skriver svenska och engelska flytande samt att du har gedigen vana av att arbeta i Windows Office, främst Outlook och Excel.
Personliga krav
För att trivas i rollen krävs det att du är serviceinriktad och har god social kompetens då en mycket viktig del av arbetet är att vårda relationer. Vi ser vidare att du är innovativ och kan driva dina egna projekt. För de administrativa uppgifterna är det viktigt att du är noggrann och strukturerad med sinne för detaljer. Flexibilitet och prestigelöshet värderas högt!
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstid men du bör inte vara obekväm om det förekommer undantag utanför dessa tider. Tillträde sker så snart som möjligt samt beroende på din tillgänglighet.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post!
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=73
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08-400 25 860 alternativt via e-post viktoria.berg@hero.se
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-27
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
810613

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: