Assistent till chef inom bankväsendet
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2010-12-28FöretagetVår kund är en nordisk bank- och finanskoncern med verksamhet i flera länder. Till huvudkontoret i Stockholm och avdelningen Sales & Research söker man nu en chefsassistent.
Om jobbet
Du kommer att arbeta som assistent till chefen för Sales & Research samt dennes ställföreträdare. Dina arbetsuppgifter kommer främst att inkludera diverse administration så som hantering av kalender och e-post i Outlook, reseplanering, möteskoordinering, fakturahantering men kan även innebära planering av events för kunds räkning samt sales uppföljningar och veckovisa rapporter. Du kommer att arbeta både mot externa såväl som interna kontakter i en mycket serviceorienterad roll.
Möjligheter
Möjligheterna att vidareutvecklas inom denna koncern är stora, dels tack vare dess storlek och bredd, men framförallt för den goda personalvård som eftersträvas.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, alternativt dig som har erfarenhet av exempelvis service, kommunikation, projektledning eller andra relevanta arbetsområden. Det är för övrigt meriterande om du är utbildad inom något av dessa områden. Ett krav är att du talar och skriver svenska och engelska flytande samt att du har gedigen vana av att arbeta i Windows Office, främst Outlook och Excel.
Personliga krav
För att trivas i rollen krävs det att du är serviceinriktad och har god social kompetens då en mycket viktig del av arbetet är att vårda relationer. Vi ser vidare att du är innovativ och kan driva dina egna projekt. För de administrativa uppgifterna är det viktigt att du är noggrann och strukturerad med sinne för detaljer. Flexibilitet och prestigelöshet värderas högt!
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstid men du bör inte vara obekväm om det förekommer undantag utanför dessa tider. Tillträde sker så snart som möjligt samt beroende på din tillgänglighet.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post!
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=73Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08-400 25 860 alternativt via e-post
viktoria.berg@hero.seHero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-27
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0720-150593
Jobbnummer 810613
Observera att sista ansökningsdag har passerat.