Assistent till Alnö Församling

Randstad AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-06

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en serviceinriktad och empatisk assistent till Alnö Församling. Här är du ansiktet utåt där du arbetar med varierande uppgifter som att ta emot telefonsamtal, besökare samt olika typer av administration.

På expeditionen ger du service till interna och externa kontakter i olika ärenden. Du kommer du till en trivsam arbetsplats där du blir del av ett härligt team av kollegor som gillar att samarbeta och som värnar om varandra.

Uppdragets omfattning är heltid, med start snarast enligt överenskommelse och pågår ca 4 månader. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.

Ansök senast 2022-10-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, ansök därför snarast.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I detta uppdrag kommer du att arbeta med olika typer av service som att hantera post, svara i telefon, ta emot besökare som kan vara församlingsmedlemmar, personal och förtroendevalda. Du kommer även att arbeta med arkivering, registervård och diarieföring. Andra uppgifter som kan förekomma är att administrera bokningar av dop, vigslar, begravningar och andra aktiviteter samt att skicka ut kallelser inför möten.

Kvalifikationer
För att vara aktuell i detta uppdrag behöver du:
Gymnasial utbildning
Mycket god svenska i tal och skrift
Mycket goda kunskaper i MS Office

Meriterande:
Tidigare administrativt arbete inom kyrkan
Kunskaper i InDesign och Photoshop
Kunskaper i engelska och andra språk

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
Ansök senast 2022-10-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, ansök därför snarast.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Alnö församling är en församling som utgör ett eget pastorat i Medelpads kontrakt i Härnösands stift i Svenska kyrkan. Församlingen ligger i Sundsvalls kommun i Västernorrlands län. Se information om Alnö Församling på: www.svenskakyrkan.se/alno

Svenska kyrkan är Sveriges största kristna trossamfund. I organisationen ryms en mångfald av möten och verksamheter, både i Sverige och utomlands.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201410303".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Ingela Gulliksson
ingela.gulliksson@randstad.se

Jobbnummer
7050619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: