Assistent som gör skillnad.
Särnmark Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Gotland,
Västervik,
Oxelösund,
Nynäshamn,
Nyköping eller i
hela Sverige Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker för kundsräkning Personliga assistenter.
Kunden är en kvinna som sitter i rullstol och behöver hjälp med sin kommunikation och hjälp dygnet runt så vardagen flyter på.
Du som vill jobba med mig skall vara kvinna, positiv och framåt. Du skall ha förståelse för min situation och vara lyhörd för mina behov samt ha B körkort.
Jag uppskattar även om du är lugn, trygg i dig själv och ordningsam.
Du får gärna ha erfarenhet av att arbeta som personlig assistent men det viktigaste är att vi trivs tillsammans.
Hos mig arbetar man dygnspass på ett rullande schema, där även arbete under helg ingår.
Jag vill att du som väljer att jobba hos mig ser arbetet som långsiktigt.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2021-07-28ErsättningTimlön med kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSärnmark Assistans AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Särnmark Assistans AB (org.nr 556506-3772),
http://www.sarnmark.se Jobbnummer 5877862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.