Assistent/socialsekreterare

Sotenäs kommun / Administratörsjobb / Sotenäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sotenäs, Lysekil, Munkedal, Tanum, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sotenäs kommun i Sotenäs

Individ- och familjeomsorgen söker assistent/socialsekreterare
Vikariatet är på heltid 090629-090821.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Receptionsarbete med administrativa uppgifter, som personalrapportering, post- och fakturahantering samt administrativ hjälp till socialsekreterarna. Det är en stor fördel om du har erfarenhet och utbildning inom socialt arbete och även kan handlägga och utreda enklare försörjningsstödsärenden enligt socialtjänstlagen.

Publiceringsdatum
2009-04-22

Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och minst vara gymnasieutbildad. Högskoleutbildning med kunskap i Socialtjänstlagen är meriterande men inte ett krav.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du skall vara serviceinriktad mot allmänheten, ha lätt för att samarbeta med medarbetare och kunna arbeta självständigt.
Lön: ange löneanspråk.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-05-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: nyttjobb@sotenas.se

Kontakt
Annika Westlund, Enhetschef, 0523-66 47 33

Facklig kontakt
Erika Krylberg, SSR, 0523-66 45 92

Företag
Sotenäs kommun

Adress
Sotenäs kommun
Kansliavdelningen
45680 KUNGSHAMN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0523-66 40 00

Jobbnummer
437515

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sotenäs kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sotenäs kommun: