Assistent rekryteras till PwC
Manpower Administration / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Administration i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige PwC Sverige är marknadsledande inom revision, redovisning, skatt och affärsrådgivning med 3 700 medarbetare och 130 kontor runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap utvecklar vi värden för våra 60 000 kunder vilka utgörs av globala företag, svenska storföretag och organisationer, mindre och medelstora, främst lokala företag samt den offentliga sektorn. Läs mer om företaget på
www.pwc.se.Fastighet och Entreprenad består idag av 40 personer men är under tillväxt. De som arbetar här är revisorer och rådgivare inom fastighet- och entreprenad sektorn som dagligen fokuserar på frågor som revision, IFRS, internkontroll, riskhantering, allt utifrån branschens behov. Vi är en specialistenhet inom PwC men har ett starkt sammarbete med vårt nätverk inom branschen. Bland våra uppdragsgivare finns allt från ledande fastighetsföretag både i Sverige och internationellt till mindre eller medelstora företag. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2012-03-06Dina arbetsuppgifterDin huvudsakliga uppgift kommer att vara att stödja två partners med administration, planering och organisation kring deras arbete. Ditt huvudsakliga fokus kommer vara att skapa och redigera dokument och rapporter samt skapa presentationer i Power Point. Du kommer även att sköta diverse administrativa uppgifter såsom resebokningar, ekonomihantering, vara behjälplig vid fakturering, söka information samt mötesadministration. En del av kommunikationen är på engelska. Arbetet är självständigt med mycket eget ansvar. Givetvis är det också viktigt att ha ett kontaktnät och ett samarbete med assistenter inom övriga byrån. En del av arbetet kan ske genom långsiktig planering och en del av arbetet är mer svårplanerad med korta deadlines. Tjänsten innehåller såväl egna ansvarsområden som enklare administrativa uppgifter.
Du kommer även vara delaktig i verksamheten med många kontakter såväl internt som externt såsom marknadsaktiviteter och seminarium.
Vem är du?
Vi söker en person som är noggrann, positiv och trygg i rollen som assistent. Du tycker det är kul med utmaningar och har god anpassningsförmåga. Du är också flexibel, strukturerad, ordningsam och har lätt för att ta egna initiativ. Personliga egenskaper som vi värdesätter är; hög servicekänsla, prestigelöshet, förmåga att prioritera och samarbeta. Du har en slutförd gymnasieutbildning samt flera års kvalificerad administrativ erfarenhet och erfarenhet som assistent. Vi ser att du har mycket god datorvana främst i Officepaketet och behärskar engelska i arbetet.
Kontaktperson för detta jobbTjänsten söker du via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Helena Alexanderson via telefon 08-412 76 31.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Alexanderson, 08-412 76 31
FöretagManpower Administration
AdressManpower Administration
Jobbnummer 1178107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.