Assistent/receptionist till kommunkontoret i Hede

Härjedalens kommun / Administratörsjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Härjedalens kommun i Härjedalen, Östersund eller i hela Sverige

Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och
vi servar våra invånare och besökare från våra fyra kontor med huvudkontoret i
Sveg. Härjedalens kommun är en samisk förvaltningskommun, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna. Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i
samband med högskolestudier,
friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med
värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på
ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och
förbättra verksamheten och servicen.







Är du en person som trivs i en varierande roll? Är du dessutom självgående och har ett starkt intresse för administration? Vi söker nu en assistent/receptionist till kommunkontoret i Hede. Som assistent arbetar du självständigt och är lite av spindeln i nätet på lokalkontoret här hos oss i Hede. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer, så vänta inte med din ansökan.

Publiceringsdatum
2022-08-31

Dina arbetsuppgifter
Som assistent/receptionist på kommunkontoret i Hede får du träffa många besökare med olika frågor. Du hanterar inkommen post, nyckelhantering till kommunala anläggningar samt Härjegårdars fastigheter i Hede området. Administrativa uppgifter så som ersättning till förtroendevalda, passerkort/taggar till medarbetare, bokföring som innefattar bl.a. löner, skattedeklarationer samt övrigt diverse administrativa uppgifter. Under valår hanteras även förtidsröstningen på lokal kontoret.

Kvalifikationer
Grundläggande datorkunskap
Ett gott kundbemötande
Bokföringskunskap är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Du är serviceinriktad och har lätt att få kontakt med människor. Arbetet kräver hög social kompetens, personlig lämplighet, administrativ förmåga och god digital mognad. Du bör vara drivande och positiv till fortlöpande utveckling av vår verksamhet i nära samarbete med dina kollegor. Du har god kommunikativ kompetens på svenska i tal och skrift.
Körkort för bil är ett krav.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig bland annat förmåner som friskvård på arbetstid samt friskvårdspeng. Vidare är din utveckling viktig för oss.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

Kontaktinformation
Mats Sjöstedt, IT-chef, 0680-16164 0680-16100

Catarina Månsson, Ombud Vision, 0680-16352 0680-16100

Arbetsplats
Medborgarhuset

84280 Sveg

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning

Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Härjedalens kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4557528709".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Härjedalens kommun (org.nr 212000-2510), http://www.herjedalen.se

Kontakt
Ombud Vision
Catarina Månsson
0680-16352 0680-16100

Jobbnummer
6935336

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Härjedalens kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Härjedalens kommun: