Assistent på Uppdragsavdelningen
Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen / Administratörsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen i Varberg Var du än bor i Varberg finns havet, bokskogen, staden och kulturen inom räckhåll.
Varberg har en fin stadskärna, goda kommunikationer och en intressant historia.
Varbergs kommun har snart 60 000 invånare och befolkningen ökar ständigt. Företag och människor har upptäckt fördelarna med Varberg och söker sig till en kommun med hög livskvalitet.
Socialförvaltningen erbjuder ett självständigt och omväxlande arbete inom vård och omsorg där du kan arbeta på varierande tider.
Arbetar du med vård och omsorg i Varbergs kommun så är du i en organisation där vi sätter människors behov av hjälp i centrum. Det handlar också om att bemöta alla med respekt. Kvalitet inom socialt arbete betyder att vi levererar omsorg och service som motsvarar den enskildes behov. Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande synsätt där vi i alla led fokuserar på de resurser och den vitalitet som finns hos varje människa.
Publiceringsdatum2014-04-11ArbetsuppgifterVi söker en assistent för arbete med förekommande administrativa arbetsuppgifter inom Uppdragsavdelningen. Assistentgruppen har sin placering i Monarkhuset, Birger Svenssons väg.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en organisation som har förändring och utveckling som tillstånd, där alla har ett gemensamt ansvar för att arbetet effektiviseras och vidareutvecklas. Stöd och service ska i första hand rikta sig mot våra kunder, medarbetare och enhetschefer på Uppdragsavdelningen.
Du kommer att ansvara för all posthantering vilket innebär sortering, registrering och utlämnande av post till berörda handläggare. Du ska också ansvara för hantering av akter, gallring och arkivering. Du kommer även vid behov att vara behjälplig i andra förekommande arbetsuppgifter så som reception och hantering av fakturor.
I en organisation i ständig förändring kan arbetsuppgifterna komma att förändras.
KvalifikationerVi ser att Du har högskoleutbildning inom administration och/eller ekonomi eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig Vi ser som meriterande att Du har kunskap om arbete inom kommunal offentlig verksamhet samt förvaltningens interna system så som Proceedo och Procapita.
Arbetet kräver att Du är serviceinriktad, noggrann och flexibel. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, i vilken god samarbetsförmåga och förmåga till struktur i arbetet är viktiga inslag. Vi ser också att Du är positiv och prestigelös.
B-körkort är ett krav.
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2014-05-15 eller enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-27
Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!
Ange följande referens när du ansöker: A388778
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMia Netzén, Enhetschef
Facklig kontaktVISION exp. 0340-887 26
FöretagVarbergs kommun, Uppdragsavdelningen
AdressVarbergs kommun, Uppdragsavdelningen
43280 Varberg
Jobbnummer 1839040
Observera att sista ansökningsdag har passerat.