Assistent med teknikintresse till fordonsindustrin!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en driven assistent med några års erfarenhet inom administrativt arbete? Vill du jobba i en internationell miljö inom fordonsindustrin i en roll där du får möjlighet till utveckling och mycket eget ansvar? Då har vi tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2016-10-20

Om tjänsten
Som assistent kommer du att fungera som chefens högra hand och avlasta med administrativa uppgifter för hela avdelningen.

Dina arbetsuppgifter kan innefatta:
•  Kalenderhantering
•  Boka och administrera möten
•  Förbereda underlag inför möten
•  Skriva mötesprotokoll
•  Hålla i uppföljningsmöten
•  Säkerställa KPI/PI rapporter
•  Resebokningar
•  Visumhanteringar
•  EBD fakturering
•  Finansuppföljning (sätta samman statistik)

Vidare kommer du arbeta i ett högt tempo samt få chansen att driva och styra egna uppdrag. Din roll kommer att vara flexibel och ställer krav på att kunna hantera ad hoc uppgifter samt förmåga att kunna prioritera och strukturera ditt arbete i en handelslik vardag. För dig som är driven och lösningsorienterad kommer rollen att innebära en unik möjlighet att ta nästa steg i karriären.

Uppdraget startar omgående och kommer 31 augusti 2017, med chans till förlängning.  Företaget är en av de stora aktörerna inom fordonsindustrin med placering i Arendal. Tjänsten är på heltid, dagtid.

Om dig
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du har god administrativ förmåga och är van vid att hantera olika IT-system. Har du även ett intresse för teknik och kunskaper inom SCORE/SAP kommer det att hjälpa dig i ditt arbete. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet inom fordonsindustrin och kunskap i system som Team Place.

Det här är en tjänst för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha en flexibel och utmanande vardag. Som person är du ambitiös, driven och vill ha en stimulerande vardag med mycket ansvar.

Viktigt för tjänsten är:
•  2-3 års erfarenhet som assistent
•  Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
•  Mycket goda kunskaper i Microsoft Office

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som assistent är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Tjänsten skall tillsättas omgående och pågår inledningsvis fram till 30 aug 2017.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att  kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på telefon 031-764 35 23.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-24
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Lydén 031-7643523

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3116448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: