Assistent med â€?det lilla extraâ€? sökes!
Maxkompetens Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Information om uppdraget:
Maxkompetens söker för uthyrning till kundföretag en assistent som har â€?det lilla extraâ€?.
Vår kund är ett familjeföretag som arbetar med att importera högkvalitativ choklad från Frankrike, Belgien och Italien. Företaget startade för 22 år sedan med ambitionen att göra kvalitetschoklad tillgänglig för alla.
Företaget är framgångsrikt och består av 5 anställda och en driven säljkår som finns över hela Sverige.
Vår kund har nu behov av en assistent som kan växa in i företaget och som vill stanna länge. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter, allt från kontakt med leverantörer och distributörer till fakturering, information till säljare, ta emot besökare, enklare ekonomiuppgifter, beställningar till att vara med och komma med förslag på ny design för askar och förpackningar.
På företaget finns idag en person med samma befattning och du kommer att arbeta nära samtliga anställda i företaget.
Företagsklimatet är familjärt och fartfyllt och personligt.
För rätt person finns alla möjligheter att växa, lära sig nytt och få vara med om en spännande utveckling.
Företaget är beläget i mycket trevliga lokaler i norra City.
Krav på person:
Vi söker dig som har gymnasial utbildning, gärna med inriktning på ekonomi eller administration. Du är van vid att arbeta med datorn och behärskar Word, Excel och Power Point. Mycket goda kunskaper i engelska är ett krav du då har kontakt med leverantörer i andra länder. Kunskaper i franska och italienska är meriterande.
Att arbeta hos vårt kundföretag kräver engagemang, god förmåga att hantera stress och känsla för stil och uppförande. Företaget är litet till antal personer och arbetet kräver att du är flexibel och med lätthet kan bemöta olika typer av människor.
Du är en strukturerad person med naturlig servicekänsla som har lätt för att lära dig nya saker.
Initiativförmåga och förmåga att lösa problem är dina specialitéer. Intresse för choklad är meriterande.
Ditt sätt och din inställning värderas högre än faktiska meriter vid urvalet till denna tjänst.
Arbetet kräver också att du ibland behöver arbeta på kvällar och helger, då verksamheten är säsongsbetonad och t.ex. fackmässor och liknande hålls på helger.
Vår kund har höga krav på dig men du kommer att få möjlighet att utvecklas och du kommer att ha ett spännande, varierande och roligt arbete med trevliga arbetskamrater.
Då det finns en hund på arbetsplatsen är det viktigt att du inte är pälsdjursallergiker.
För en jämnare könsfördelning välkomnar vi särskilt manliga sökande.
Start: Omgående
Omfattning: Minst 75 % tillsvidare
Arbetstid: Dagtid, kontorstid. Arbete kväll och helg kan förekomma.
Plats: Stockholm City
Lön: 100:-/ timme + sem.ersättning
Publiceringsdatum2009-02-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Minst 75%
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi prioriterar ansökningar via
www.maxkompetens.seAnge följande referens när du ansöker: administrativ assistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
annacarolina.eriksson@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 400688
Observera att sista ansökningsdag har passerat.