Assistent inom ekonomi och administration!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha en varierande arbetsdag på deltid? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och samtidigt ha tid för andra aktiviteter!
Hur ser din arbetsdag ut?
Arbetsuppgifter som kommer ingå i denna roll kommer bland annat att vara kundreskontra där du har hand om utgående fakturor och telefonsamtal. Beroende på hur tjänsten utformar sig kan det bli aktuellt med fakturahantering även på leverantörssidan där du kommer ha mycket kontakt med vår kunds Shared Service Center. Andra arbetsuppgifter kommer vara att agera adminitrativt stöd åt avdelningen såsom att till exempel uppdatera kundregister och hålla ordning på intranätet.
Vem trivs här?
Du som tycker om att arbeta administrativt och samtidigt har en känsla för service. Du har en ganska flexibel fritid då arbetstiden kommer att variera mellan 50-80 % av heltid. Du som söker tjänsten ska ha goda kunskaper och erfarenhet inom ekonomi, fakturahantering och engelska. Du får gärna ha erfarenhet av kundfodringar, SAP och Ariba. Som person är du noggrann och social och trivs i en flexibel miljö där du gör nytta!
Vad erbjuder vi?
Ett långt uppdrag med start i mitten på maj där du får chans att lära dig mycket samtidigt som du kan ha andra åtaganden vid sidan om.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.
Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se eller följ länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1299011
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Elinor Eliasson på tel: 08-598 983 04
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-04-08

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
898875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: