Assistent bemanning/schemaläggning 50%

Omnils Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Omnils Group AB i Stockholm, Sigtuna, Alvesta eller i hela Sverige

OMNILS GROUP är ett facilities management företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi arbetar nära våra kunder och hittar alltid de bästa lösningarna för just dem.
Vårt mål är att vara bäst i branschen med gästen i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är entreprenad och bemanning inom hotell. Under 2024 kommer vi att städa ca 200 000 rum. Som medarbetare och kund kan du vara trygg med oss då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som assistent inom bemanning och schemaläggning kommer du att ansvara för vår bemanningstelefon, och se till att den dagliga bemanningen och schemaläggningen hos våra kunder är till belåtenhet. Övriga uppgifter kan förekomma, som kundbesök, hjälp vid rekrytering, samt övrig administration. Visst schemalagt helgarbete förekommer.
Vad vi önskar från dig
Du har erfarenhet av schemaläggning
Du kan schemalägga efter behov och prognos
Du är kommunikativ och social
Du kan uppvisa goda referenser från tidigare arbetsplatser
Du tycker att det är roligt att motivera personal
Du tycker att det är viktigt att arbeta med kvalitet och ser detaljer
Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
Du är lösningsorienterad och gör gärna det lilla extra för att både våra kunder och personal ska bli nöjda
Du har daglig kontakt med hotellen
Du har systemvana och tycker att det är roligt med digitala lösningar
Du är behjälplig vid rekryteringar, samt viss upplärning och introduktion av ny personal
Du arbetar löpande med att säkerställa kvalitet samt rapporterar eventuella brister i vårt system
Du har god förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
Du talar svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper i Tengella är meriterande
Det är mycket meriterande med kunskaper om HRF avtal, samt övriga arbetsrättsliga frågor
Kunskaper från hotell- och restaurangverksamhet är meriterande

Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till VD Riaz Uddin på 076-090 73 57 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-13
Via mail med CV och personligt brev
E-post: jobs@omnils.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Assistent bemanning".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Omnils Group AB (org.nr 559271-4009)
Tranebergsvägen 60 (visa karta)
167 44  BROMMA

Jobbnummer
8866519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Omnils Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Omnils Group AB: