Assistent / Administratör till växande revisionsbyrå

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

Är du i början av din karriär och gillar administration? Vill du arbeta brett och sitta som spindeln i nätet? Vill du vara med och stödja och säkerställa att det administrativa behovet i ett stort växande företag tillgodoses? SW söker nu för kunds räkning en Assistent / Administratör. Du kommer att ingå i en grupp om 3 medarbetare hos vår kund som sitter i nya fina lokaler centralt i Stockholm.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Assistent / Administratör kommer du att arbeta brett med administration och service utåt i företaget. Ditt arbete är varierande och dina ansvarsområden kommer i huvudsak bestå av:

•        Mötesadministration

•        Layout för presentationer och rapporter

•        Utforma och ta fram presentationer i Power Point

•        Administrativt stödja gruppchefer, Partners och Directors

•        Skriva brev, mail och dokument

•        Vara behjälplig i samband med anordnande av event och konferenser

•        Medverka i utformandet av rapporter, uppföljningar och statistik

Som Assistent / Administratör har du ett brett kontaktnät internt och ett nära samarbete med övriga assistenter på byrån. Tjänsten innehåller såväl egna ansvarsområden som enklare administrativa arbetsuppgifter och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av administration alternativ en liknande assistentroll. Vi söker dig som trivs i ett högt tempo och vill arbeta i en föränderlig miljö. För att lyckas i rollen som administrativ assistent bör du vara strukturerad, lyhörd och ha hög servicekänsla. Du utrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Vidare ser vi gärna att du tar egna initiativ och kommer med egna lösningar och förbättringsförslag. Goda kunskaper i Power Point är ett krav.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start i januari 2016 och sträcker sig fram till september med anställning hos SW . Efter den initiala perioden finns chans till förlängning hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sanna Söderlind på 08-407 55 69.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
enligt ö.k enligt ö.k

Publiceringsdatum
2015-11-20

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanna Söderlind +46 8-407 55 69

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2539102

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: